تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815268955




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروش قسطی آجیل به کارمندان


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: برخی از واحدهای صنفی برای خروج از این رکود اقدام به فروش آجیل و خشکبار به صورت قسطی به کارمندان، کارگران و افراد مورد اعتماد با چک کرده اند.
به گزارش مشرق ، رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کشور با اشاره به رکود سنگین حاکم بر فروش آجیل و خشکبار گفت: برخی از واحدهای صنفی برای خروج از این رکود اقدام به فروش آجیل و خشکبار به صورت قسطی به کارمندان، کارگران و افراد مورد اعتماد با چک کرده اند.
علیرضا ارزانی ممقانی در ارتباط با وضعیت عرضه و تامین آجیل شب عید اظهار کرد: در این ایام مشکلی برای تامین و عرضه انواع آجیل وجود ندارد و با توجه به رکودی که بر این صنف حاکم بوده و کاهش تقاضا ایجاد شده است افزایش قیمتی برای ایام پایانی سال نخواهیم داشت.
او افزود: برخلاف سال گذشته که قیمت دو محصول تخمه ژاپنی و فندوق بالا بود، نرخ این محصولات در سال جاری کاهش ۱۰۰درصدی را تجربه کرده اما با این وجود تقاضا به شدت افت کرده است.
رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار کشورادامه داد: پیش بینی می شود که در ایام پایانی سال جاری فروش آجیل فروشان در مقایسه با سال قبل ۵۰ درصد افت داشته باشد به همین دلیل برخی از افراد برای اینکه محصول خود را حتما به فروش برسانند اقدام به کاهش قیمت به کمتر از نرخ واقعی و در مواقعی کمتر از قیمت خرید کرده اند.
او با بیان اینکه آجیل به ...
[ مشاهده متن کامل خبر فروش قسطی آجیل به کارمندان در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]
فروش قسطی آجیل به کارمندان






پنجشنبه ، ۵فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.sabernews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن