تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803891655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشاگری ژنرال از روزهایی که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد!


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



افشاگری ژنرال از روزهایی که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد!
روز نو :  در دو روز گذشته قسمت هایی از مصاحبه طولانی امیر قلعه نویی را با ویژه نامه نوروزی گل در سایت قرار دادیم. امروز نیز قسمت سوم و آخر این مصاحبه جذاب را تقدیم مخاطبان عزیز می کنیم. قلعه نویی در این قسمت درباره دوران حضورش در تیم ملی توضیحاتی را ارائه می دهد.


امیر قلعه نویی در گفت و گو با ویژه نامه نوروزی گل درباره حضورش در تیم ملی حرف های جالبی زد که خواندنش برای مخاطبان عزیز خالی از لطف نیست.




" من علی دایی را از تیم ملی خط نزدم. وقتی مربی تیم ملی شدم افشین پیروانی شاهد زنده است که دوبار با محمد دایی صحبت کردم و گفتم بخ علی آقا بگو که به من زنگ بزند و می خواهم صحبتی با ایشان داشته باشم و نگفت چی هست.... افشین پیروانی هم شماره را گرفت و بار دوم محمد دایی گفت شما هر کاری دلتان می خواهد بکنید. گفتم شما به ایشان گفتید من زنگ زدم. من می خواهم در مورد نفرات و انتخاب بازیکنان صحبت کنم و ایشان گفت هر کاری دوست دارید و دلتان می خواهد انجام دهید."


" تیم ملی برای من زود نبود. من بعد از چند سال مربی تیم ملی شدم و با چند جام .... یا اول بودیم و یا دوم و یا سوم..... آخه بعضی ها بی منطق صحبت می کنند. فقط می خواهند یک چیزی بگویند. این هم داستان دارد. من یک روز 8 صبح تلفن خودم را روشن کردم دیدم آقای کیومرث هاشمیبه من زنگ زد و گفت اگر آب دستت است بذار زمین و بیا و پیش من و ایشان پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را داد. با این همه من کفتم قبول نمی کنم. من استقلال ر ا قهرمان کردم و می خواهم بروم در آسیا و با این تیم تجربه اندوزی کنم. گفت بیا توی رفاقت قبول کن که من گفتم این تیم ملی احتیاج به 4 سال زمان دارد. ببینید حتی مسئول تدارکات تیم ملی بودن هم افتخار است اما گفتم شما که می خواهید یک مربی را انتخاب کنید باید از این جام جهانی تا جام جهانی بعدی به آن وقت دهید. آن هم وضعیت تیم ملی در آن موقع را که خودتان می دانید. تیم بین دو گروه سیاسی گیر کرده بود و چه جریان هایی اتفاق افتاد. شرایط را گفته بودم. گفتند بیا به مملکت کمک کن..... به من گفتند چگونه آن جوان رفت روی مین اما شما نمی خواهی این کار را بکنی......"


دکتر دادکان آن موقع گفت من روی پل میر داماد بودم و قلعه نویی به من زنگ زد و مشاوره بگیرد و من به او گفتم این کار را نکن و گفتم این ها می خواهند از تو سوء استفاده کنند.


قلعه نویی درباره سخنان دادکان صحبت هایی داشت:" من وظیفه خودم می دانم که همیشه به بزرگتر خودم احترام بگذارم. من آن موقع که دکتر دادکان رئیس فدراسیون بود زیاد با ایشان در تماس نبودم اما الان امکان ندارد حداقل هر 3-4 ماه یک بار روی تلفن ایشان پیغام نگذارم. البته الان که دیگر مسئولیت گرفتند به ایشان زنگ نمی زنم. همان موقع زنگ زدم که گفتند این کار را نکن که قصد دارند تو را هزینه کنند."


" فکر می کنم هزینه شدم. چون عملکردم بد نبود. من می گویم جوان هایی بودند که روی زمین رفتند و به خاطر این آب و خاک اعضا و جوارحشان را دادند.....اما من نمی خواستم در آن شرایط تیم ملی را قبول کنم و می خواستم با استقلال بروم آسیا اما گفتند تو از این گروه بیا بالا به جام جهانی فکر کن.... بعد ما از این گروه آمدیم بالا در ضربات پنالتی باختیم و شدیم خائن اما آقایان به عراق باختند شدند قهرمان ملی...... ما اردو نمی توانستیم برویمو خدا شاهد است زمین کمپ داشت خشک می شد و من از شهرداری به خاطر این که 12 سال آن جا خدمت کردم، خواهش کردم بیایند و آن جا را آبیاری کنند. یک سال مربی تیم ملی بودم و قراردادم 350 میلیون تومان بود و عین یک سال هم در رنکینگ اول آسیا بودیم و با تیم های خوبی بازی کردیم. با مکزیک، بلاروس، امارات، هامبورگ و اشتوتگارت بازی کردیم و نه با تیم سوم یک تیم ملی .......مالزی قرارداد ما تمام شده بود. ما بدون قرارداد رفتیم جام ملت ها.......درگیری بود باید چکار می کردیم؟.... منتی نیست. یا باید نمی رفتیم و یا به خاطر کشورمان می رفتیم. حالا می گویند بند ساعت کی روش شده ایرانی......




تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن