تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819088838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش تصادفات جاده ای نسبت به سال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:اعتدال: دبیر کمیته امنیت و انتظامی مازندران با اعلام اینکه تاکنون آمار تصادفات جاده ای نسبت به سال مشابه 15 درصد کاهش داشته است ، گفت: حضور همیاران پلیس و رعایت قوانین رانندگی در این امر مهم اثر گذار گذار بوده است.
 سرهنگ سید تقی میر حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر اظهار داشت:نیروی انتظامی از 25 اسفند با استقرار در محورها ی و جاده های استان به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات ارائه می کنند.
وی از استقرار نیروهای یگان ویژه در تفرجگاههای سطح استان خبر داد و افزود:امنیت موجود در استان حاصل تعامل و همکاری مردم و پلیس است.
دبیر کمیته امنیت و انتظامی مازندران افزود:از 27 اسفند تا سوم فروردین تصادفات فوتی 50درصد و تصادفات خسارتی 74 درصد کاهش داشت .
وی با اعلام اینکه تاکنون آمار تصادفات جاده ای نسبت به سال مشابه 15 درصد کاهش داشته است ، گفت: حضور همیاران پلیس و رعایت قوانین رانندگی در این امر مهم اثر گذار گذار بوده است.
میر حسینی گفت:گشت خودرویی،239گشت موتوری،658گشت پیاده، در سطح استان فعالیت می کنند که 80 تیم نظارتی فعالیت پلیس را رصد می کنند.
دبیر کمیته امنیت و ...
[ مشاهده متن کامل خبر کاهش تصادفات جاده ای نسبت به سال گذشته در پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ]

چهارشنبه ، ۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اعتدال]
[مشاهده در: www.etedaal.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن