تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819700590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حادثه بروکسل حادثه ای سیاسی تروریستی بود


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز حمایت آمریکا و غرب از گروهک های تروریستی دامن گیر آنها شده و حملات تروریستی در این کشورها صورت می گیرد.
خبرگزاری تسنیم: سردار رسول سنایی راد ظهر امروز در حاشیه سفر به اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تروریستی بروکسل اظهار داشت: حادثه تروریستی بروکسل توسط گروهک های تروریستی که آمریکا و اروپا آنها را تشکیل داده اند، شکل گرفت.
وی با توجه به دیدگاه های دین اسلام در زمینه کشته شدن انسان ها تصریح کرد: همه می دانند آمریکا و اروپا به دنبال آن هستند که پروژه اسلام هراسی را رقم بزنند اما اسلام هرگز اجازه نمی دهد که انسان های بی گناه کشته شوند.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این حادثه بیش از آن که یک حادثه مذهبی باشد، یک حادثه سیاسی تروریستی است چراکه امروز حمایت آمریکا و اروپا و همچنین کشورهایی نظیر عربستان سعودی از گروه های تکفیری نظیر داعش، دامن گیر آنها شده است.
وی با بیان اینکه داعش به هیچ قاعده و قانون انسانی پایبندی ندارد، تصریح کرد: متأسفانه جنایت های این گروهک تروریستی در کشورهای مختلف بسیار سنگین است و به دلیل حضور قدرتمندانه جریان مقاومت در کشورهای سوریه و عراق، آنها به کشورهای مدافع تروریسم همچون بلژیک، فرانسه و ترکیه راهی شده اند.
سنایی راد با اعلام قابل ...
[ مشاهده متن کامل خبر حادثه بروکسل حادثه ای سیاسی تروریستی بود در فردا نیوز ]

چهارشنبه ، ۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن