تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813054121




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تماشای برج میلاد هم در روز و هم در شب بسیار دیدنی است


واضح آرشیو وب فارسی:شهردارآنلاین: شهردارآنلاین: سفیر تاجیکستان در تهران با اشاره به اینکه دو سال است در تهران بوده و ایام نوروز را در این شهر سپری می کند، درباره حال و هوای نوروز پایتخت اظهار کرد: تهران نقاط دیدنی بسیار زیادی دارد اما تماشای برج میلاد را هم در روز و هم در شب به گردشگران نوروزی این شهر پیشنهاد می دهم.
به گزارش شهردار آنلاین ، نعمت الله امام زاده سفیر تاجیکستان در تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری «تهران سما» با تاکید بر اینکه نوروز جشن ملی هر دو کشور ایران و تاجیکستان است، نوروز 95 را به مردم شهر تهران تبریک گفت و آرزوی سالی همراه با سلامتی را برای شهروندان تهرانی داشت.
سفیر تاجیکستان که سال گذشته را به تهران گردی در نوروز سپری کرده است، گذران اوقات بهاری در منطقه دربند تهران را به گردشگران خارجی شهر تهران پیشنهاد داد و گفت: لواسان تهران نه تنها در ایام نوروز بسیار خوش آب و هوا است بلکه تماشای طبیعت این منطقه نیز در بهار خالی از لطف نیست.
وی باغ نیاوران تهران را ، مکانی فراموش نشدنی در این شهر خواند و گفت: هیچ گردشگری نباید تماشای کاخ های دیدنی این شهر را از دست بدهد و نوروز بهترین زمان برای دیدن این فضاها است.
امام زاده همچنین به برپایی برنامه های مرتبط با نوروز در پایتخت تاکید کرد و گفت : امسال در تاجیکستان همرمان با فرا رسیدن نوروز همایش بین المللی ادیبان نوروز برگزار می شود که نخبگان و ادیبان 22 کشور در آن شرکت می کنند و این آغازی برای حرکت در مسیر ایجاد دانش نامه ...
[ مشاهده متن کامل خبر تماشای برج میلاد هم در روز و هم در شب بسیار دیدنی است در پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیریت شهری ]

چهارشنبه ، ۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شهردارآنلاین]
[مشاهده در: www.shahrdaronline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن