تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819459947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 47 درصدی ورود گردشگران به دامغان


واضح آرشیو وب فارسی:مرآت: دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دامغان از افزایش 47 درصدی ورود گردشگران داخلی و خارجی به این شهرستان خبر داد.
به گزارش مرآت ،«معصومه داودیان» دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دامغان گفت: بر اساس آمار جمع آوری شده از ابتدای شروع به کار ستاد تسهیلات خدمات سفر تا کنون، بیش از 16 هزار گردشگر داخلی وخارجی از دامغان بازدید کرده اند.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دامغان افزود: 16 هزار و 873 گردشگر از آثار تاریخی دامغان بازدید کرده اند که 60 نفر آنها گردشگر خارجی بوده اند.
وی با بیان اینکه میزان بازدید گردشگران خارجی از دامغان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است، گفت: این آمار بازدید کننده تنها به سه اثر تاریخی شامل مسجد تاریخانه، مجموعه امامزادگان جعفر و محمد (ع)و چشمه علی اختصاص دارد و احتساب بازدید از سایر بناهای تاریخی دامغان بر تعداد بازدیدکنندگان می افزاید.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دامغان، تعداد مسافران نوروزی اسکان داده شده در شهرستان دامغان را 38 هزار و 523 نفر اعلام کرد و افزود: بیشترین اسکان به ستاد اسکان آموزش و پرورش،واحدهای اقامتی،چشمه علی و... اختصاص دارد.
وی با اشاره به بازدید ناظر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور از مراکز ...
[ مشاهده متن کامل خبر افزایش 47 درصدی ورود گردشگران به دامغان در پایگاه خبری تحلیلی مرآت ]

چهارشنبه ، ۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مرآت]
[مشاهده در: www.meraatnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن