تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820002054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گریزمان: بنزما همیشه حرفش را در زمین زده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: گریزمان: بنزما همیشه حرفش را در زمین زده آنتوان گریزمان،‌هافبک تیم ملی فرانسه به تمجید از هم‌تیمی اش،‌کریم بنزما پرداخت و گفت که او در زمین حرفش را می‌زند.
۱۳۹۵ چهارشنبه ۴ فروردين ساعت 12:05

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،بنزما در موضوع پرونده اخاذی از والبوئنا در چند ماه اخیر به شدت درگیر بود و فعلا از حضور در تیم ملی فرانسه نیز بازمانده است.مهاجم رئال مادرید برای دیدارهای دوستانه مقابل هلند و روسیه توسط دشان در لیست قرار نگرفت و احتمال حضورش در یورو 2016 کاهش یافته است. با این حال،هموطن و رقیب او در بازی‌های باشگاهی عنوان کرد که بنزما حرفش را در زمین می‌زند.
او گفت:" هر اتفاقی که بیفتد،کریم حرفش را در زمین می‌زند. ولی مهاجمان دیگری هم هستند. گیگناک و ژیرو. همچنین مارسیال هم خوب کار کرده است. باید در این دو بازی ببینیم که چه اتفاقی می‌افتد. کریم بازیکن مهمی برای ماست."
گریزمان 24 گل برای اتلتیکومادرید در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده و امیدوار است در بازی‌های ملی هم اوضاع خوب پیش برود.
او گفت:" در سطح ملی اوضاع متفاوت است. در اتلتیکومادرید،‌هر روز بازیکنان را در رختکن می‌بینم. اینجا در تیم ملی فرانسه کمی متفاوت است زیرا ما تنها چند روز فرصت داریم آماده شویم. من سعی می‌کنم بهترین بازی‌هایم را انجام دهم، هر چند برای فرانسه همیشه خوب نبوده ام. می‌دانم باید بیشتر تلاش کنم."













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن