تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631252




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار دوستانه کرواسی با ایران قبل از یورو 2016


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
دیدار دوستانه کرواسی با ایران قبل از یورو 2016
دیدار دوستانه کرواسی با ایران قبل از یورو 2016 رسانه های کروات اعلام کردند تیم ملی کرواسی قبل از یورو 2016 در دیداری دوستانه برار تیم ملی ایران به میدان خواهند رفت.


به گزارش فرهنگ نیوز، تیم ملی کرواسی یکی از تیم های حاضر در یورو 2016 است که به همین خاطر باید در دیداری دوستانه این هفته برابر مجارستان به میدان برود. تیم ملی کرواسی همچنین قرار است دو ماه دیگر در دیداری دوستانه برابر تیم ملی ایران به میدان برود.

این دیدار قرار است در شهر کاپریوینسیا در شمال کرواسی برگزار شود که برای اولین بار خواهد بود که این شهر میزبان یکی از دیدارهای تیم ملی کرواسی خواهد بود.

دو تیم ایران و کرواسی تاکنون دو بار برابر هم به میدان رفتند. قبل از جام جهانی 98 فرانسه، تیم ملی کرواسی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر ایران را شکست دهد. دو تیم قبل از جام جهانی 2006 نیز برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

دیدار با ایران سومین دیدار دوستانه کروات ها قبل از یورو 2016 خواهد بود. همچنین این دیدار محک خوبی برای شاگردان کی روش قبل از شروع مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در آسیا است.

منبع: ایسنا


95/1/4 - 09:24 - 2016-3-23 09:24:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن