تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812924080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باهنر:دولت توقع داشت در بررسی بودجه آیین نامه مجلس را رعایت نکنیم


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: نایب رئیس مجلس تاکید کرد: شهادت می دهم که اعضای کمیسیون تلفیق بودجه ۹۵ تلاش خود را کردند که کار بر اساس زمان بندی جلو برود؛ البته دولت توقع داشت بعضاً برخی از این زمان بندی ها را رعایت نکنیم.
به گزارش مشرق، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی صبح امروز پارلمان در تذکری با استناد به ماده 79 آیین نامه داخلی مجلس با اشاره به سخنان علیرضا محجوب که گفته بود علی رغم تاخیر دولت در تقدیم لایحه بودجه، به جا بود کمیسیون جلساتی می گذاشت و ما بی نظمی را با نظم جواب می دادیمٰ گفت: در سه هفته ای که از ماه ها قبل اعلام شده بود، مجلس جلسه ندارد و خیلی از نمایندگان مثل آقای محجوب مشغول تبلیغات بودند، ما برای بررسی بودجه 95 با دولت جلسه داشتیم.
وی ادامه داد: تا امروز بیش از 16 جلسه رسمی و تعداد زیادی جلسه غیررسمی با دولت برگزار شده است. این در شرایطی است که جلسات علنی هم داشتیم و اعضای کمیسیون باید در این جلسات هم شرکت می کردند.
این نماینده مجلس درباره لایحه دائمی شدن احکام برنامه های توسعه ای نیز گفت: این لایحه چندین موضوع را مورد بررسی قرار داده ما در برنامه و بودجه این کار را انجام می دهیم چون کوتاه مدت است و اقتضاء مسأله این است که رسیدگی شود. ولی الان هر موضوعی باید ذیل قانون دائمی خود برود و نیازمند است که ده ها کمیسیون تخصصی تشکیل شود.
محمدرضا ...
[ مشاهده متن کامل خبر باهنر:دولت توقع داشت در بررسی بودجه آیین نامه مجلس را رعایت نکنیم در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]

سه شنبه ، ۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.sabernews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن