تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820613245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انجام ۶۵۱ ماموریت شهری و جاده ای در همدان همزمان با نوروز ۹۵


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان با اعلام اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون ۶۵۱ ماموریت شهری و جاده ای توسط اورژانس انجام شده است، گفت: ۴۶ پایگاه شهری و جاده ای خدمات اورژانسی به مسافران ارائه می دهند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازهمدان ، حبیب معصومی بعدازظهر امروز در ستاد خدمات سفر استان همدان با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: در بخش بهداشت، سلامت و محیط زیست در دانشگاه علوم پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی اقداماتی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح سلامت نوروزی از 26 اسفند ماه در همدان آغاز شده است، گفت: 81 آمبولانس در قالب 46 پایگاه شهری و جاده ای و یک فرورند بالگرد در حال ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.
معصومی با اعلام اینکه 11 کمپ سلامت نوروزی در استان همدان فعالیت کرده و در مبادی ورودی شهرهای همدان ایجاد شده اند، اظهار داشت: در مجموع 6 روز گذشته 221 نفر به کمپ های دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کردند.
وی با اعلام اینکه 651 مورد ماموریت شهری، جاده ای و بین مراکز درمانی در بخش اورژانس انجام شده ست، گفت: در ایام اجرای طرح سلامت نوروزی 22 بیمارستان استان با مراجعه 35 هزار و 649 نفر مواجه شده اند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی همدان با اشاره به اینکه 16 بیمارستان دانشگاهی و 6 بیمارستان وابسته به نهادهای نظامی و ارگانها در ایام نوروز فعال ...
[ مشاهده متن کامل خبر انجام ۶۵۱ ماموریت شهری و جاده ای در همدان همزمان با نوروز ۹۵ در خبرگزاری تسنیم ]
انجام ۶۵۱ ماموریت شهری و جاده ای در همدان همزمان با نوروز ۹۵






سه شنبه ، ۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن