تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819257154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه افکارنیوز زمین خواران را به دادگاه فرستاد؟!


واضح آرشیو وب فارسی:افکار نیوز: سایت افکار نیوز در سال گذشته بیش از 100 مطلب در خصوص زمین خواری و کوه خواری در کشور تهیه و منتشر کرد که حساسیت مسئولین امر بخصوص نمایندگان مجلس را نسبت به تخلفات صورت گرفته بر انگیخته و باعث تشکیل پرونده در کمیسیون و تهیه گزارش جهت قرائت در صحن مجلس شد.
گروه اجتماعی ، در سال گذشته یکی از موضوعات مهم پیگیری شده در این سایت موضوع زمین خواری، کوه خواری و مقابله با آن بوده است.
افکارنیو ز حدود 100 مطلب اعم از گزارش، خبر، مصاحبه و گفتگو در این زمینه تهیه و منتشر کرده است.
اعزام خبرنگار و عکاس به مناطق مختلف و تهیه گزارش خبری و تصویری از مین خواری، کوه خواری، مصاحبه با مسئولین و مردم مناطق از جمله اقدامات این سایت خبری است.
زمین خواری در مناطق مختلف کشور بخصوص گردنه حیران، روستای زیارت گرگان، منطقه شمیرانات و رودبار قصران از دغدغه های این سایت بوده است.
پیگیری موضوع زمین خواری، کوه خواری و تصرف اراضی ملی در کمیسیون اصل 90 مجلس، مصاحبه و پیگیری این موضوع از محمدعلی پورمختار رئیس، فاطمه رهبر رئیس پیگیریهای ویژه کمیسیون و میرمحمدی رئیس کمیته زمین خواری کمیسیون مذکور و عزت اله یوسفیان ملا نماینده مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز در همین راستا بوده است که خوشبختانه نتایج خوبی به همراه داشته است.
بعنوان مثال پیگیری افکارنیوز و انتشار گزارش های خبری و تصویری از زمین خواری و کوه خواری در منطقه رودبار قصران منجر به حساسیت مجلس نسبت به ...
[ مشاهده متن کامل خبر چگونه افکارنیوز زمین خواران را به دادگاه فرستاد؟! در پایگاه خبری افکار نیوز ]

سه شنبه ، ۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افکار نیوز]
[مشاهده در: www.afkarnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن