تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820599912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادرات به کمک رکود بازار فلزات آمد/ عراق و ترکیه مقصد صادرات محصولات فولادی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات تهران گفت: رکود حاکم بر بازار فلزات موجب شد تا میزان صادرات به کشورهای هدف افزایش یابد.
محمد آزاد رئیس اتحادیه فروشندگان آهن، فولاد و فلزات تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: رکود حاکم بر بازار مسکن در سال 93 و 94 موجب شد صادرات فلزات نسبت به سال های گذشته خود رونق بیشتری پیدا کند.
وی افزود: این صادرات توانست میزان ضرر و زیان تولیدکنندگان و فروشندگان آهن آلات جبران کند.
آزاد عنوان کرد: در سال 93 حدود 3.5 میلیون تن آهن و فولاد به کشورهای هدف صادر شده است و در سال گذشته نیز موفق به صادرات 5 میلیون تن آهن و فولاد شده ایم.
آزاد تصریح کرد: با صادر کردن این محصول ما توانستیم این صنف را از ورشکستگی نجات دهیم و در همین راستا بیشترین صادرات ما به کشورهای همسایه و در برخی موارد به اروپا بوده است.
وی عنوان کرد: شناسایی نیاز کشورهای همسایه بسیار سریع تر و آسان تر صورت می پذیرد به همین دلیل عراق و ترکیه از مقصدهای اصلی صادرات این محصول به شمار می رفتند.
آزاد ادامه داد: کشورهای هدف صادراتی برای اینکه بازار را برای تولیدات داخلی خودشان حفظ کنند به پایین آوردن قیمت روی می آورند و صادرکنندگان ایرانی نیز برای حفظ بازار دست به کاهش قیمت ها زدند.
وی تصریح ...
[ مشاهده متن کامل خبر صادرات به کمک رکود بازار فلزات آمد/ عراق و ترکیه مقصد صادرات محصولات فولادی در باشگاه خبرنگاران ]

سه شنبه ، ۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن