تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815339147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بنا : لحظه کشتی نوروزی یادمان رفت عید است!/اظهارنظر جالب نوروزی و باباجان زاده


واضح آرشیو وب فارسی:راسخون: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت : وقتی امید نوروزی کشتی داشت یادم رفت که زمان تحویل سال جدید است.
به گزارش راسخون به نقل از میزان، محمد بنا که در جشن اختتامیه تورنمنت کشتی قزاقستان حضور داشت در خصوص فرا رسیدن سال جدید گفت: درست است که در ایران و در کنار خانواده نیستم اما اکنون کنار خانواده ای دیگر قرار دارم.
وی افزود: اکنون خانواده ما ایران عزیز است و جالب است که در زمان عید و تحویل سال امید نوروزی روی تشک بود و ما یادمان رفت که سال تحویل شده است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان خاطرنشان کرد: البته منتظر سال تحویل بودیم اما در آن لحظه مهم مسابقه بود و خوشحالم که نوروزی سهمیه گرفت.
امید نوروزی فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان نیز در این خصوص گفت: بزرگترین دعای من شفای مریضان و البته موفقیت ورزشکاران در المپیک است. من هم خوشحال هستم که با وجود مصدومیت توانستم سهمیه المپیک را بدست آورم.
بشیر باباجان زاده فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم کشورمان هم عنوان کرد: بهترین عیدی ما حضور محمد بنا در کنار کشتی فرنگی است و خوشحالیم که وی در کشتی حضور دارد.
/2759/
[ مشاهده متن کامل خبر بنا : لحظه کشتی نوروزی یادمان رفت عید است!/اظهارنظر جالب نوروزی و باباجان زاده در راسخون ]
بنا : لحظه کشتی نوروزی یادمان رفت عید است!/اظهارنظر جالب نوروزی و باباجان زاده






دوشنبه ، ۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن