تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820202309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جهش دانشگاه های ایرانی در رتبه بندی ها +جدول


واضح آرشیو وب فارسی:شهردارآنلاین: شهردارآنلاین: هر سال دانشگاه ها از نظر کیفیت آموزشی و پژوهشی توسط نظام های بین المللی رتبه بندی می شوند. با اینکه معیارهای سنجش متفاوت است اما در برخی از شاخص ها مانند حجم تولیدات علمی، استنادها و نسبت استاد به دانشجو همپوشانی وجود دارد.
نتایج رتبه بندی شانگهای؛ جهش ۷ پله ای ۳ دانشگاه ایرانی
براساس نتایج رتبه بندی سال ۲۰۱۵ نظام رتبه بندی شانگهای، جمهوری اسلامی ایران توانست با توجه به عملکرد علمی خود ۷ پله ارتقاء و در بین ۴۲ کشور حاضر در این نظام، رتبه ۳۰ را کسب کند.
رتبه بندی سال ۲۰۱۵ نظام رتبه بندی شانگهای در تاریخ ۲۴ مرداد ماه ۱۳۹۴ اعلام شد.
این نظام رتبه بندی از ۶ شاخص تعداد فارغ التحصیلان برنده جایزه نوبل یا فیلد مدال، تعداد اعضای هیات علمی برنده جایزه نوبل یا فیلد مدال، تعداد محققان پراستناد در ۲۱ حیطه موضوعی، تعداد مقالات منتشر شده در دو مجله Nature و Science، تعداد مقالات نمایه شده در نمایه نامه های علوم و علوم اجتماعی (آی. اس. آی) و عملکرد دانشگاهی با توجه به اندازه سازمان بهره می گیرد.
دانشگاه تهران برترین دانشگاه ایران در این نظام معتبر بین المللی است و در سال ۲۰۱۵ توانست خود را در بین ۳۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار دهد.
دومین دانشگاه برتر کشور در این نظام رتبه بندی، دانشگاه صنعتی شریف است. این دانشگاه برای نخستین بار در فهرست جامع ۵۰۰ دانشگاه برتر شانگهای قرار گرفت.

نام دانشگاه
دامنه رتبه در ...
[ مشاهده متن کامل خبر جهش دانشگاه های ایرانی در رتبه بندی ها +جدول در پایگاه جامع اطلاع رسانی مدیریت شهری ]

دوشنبه ، ۲فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شهردارآنلاین]
[مشاهده در: www.shahrdaronline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن