تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819778958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شجاعیان: تلاش می‌کنم روند خوبم را ادامه دهم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: شجاعیان: تلاش می‌کنم روند خوبم را ادامه دهم
ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: باید در دو بازی‌ آینده مقابل تیم های هند و عمان با تفاضل گل زیاد به پیروزی برسیم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، داریوش شجاعیان درمورد حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: در ابتدا باید سال نو را تبریک بگویم. همچنین از کی‌روش هم تشکر می‌کنم که من را برای حضور در اردوی نهایی تیم ملی انتخاب کرد. خوشحالم که توانستم نظر کی‌روش را جلب کنم و امیدوارم خودم را نشان دهم و بتوانم به تیم ملی کشورم در دو بازی مقابل هند و عمان کمک کنم.

وی ادامه داد: دور جدید تمرینات از امروز آغاز شده و شرایط خوب است. امیدوارم مقابل حریفان  نتایج خوبی کسب کنیم تا در آینده جایگاه ایران را در رنکینگ فیفا ارتقا دهیم.

شجاعیان درمورد آنالیز هند گفت: تمرینات تازه شروع شده و هنوز این تیم را آنالیز نکرده‌‌ایم، اما قطعاً طی روزهای آینده این اتفاق رخ خواهد داد. چرا که باید مقابل حریف خود پیروز شده و با امتیاز زمین را ترک کنیم. باید مقابل هند و عمان با تفاضل گل زیاد برنده شویم.

ملی‌پوش فوتبال ایران خاطرنشان کرد: تمام بازیکنانی که در اردو هستند شرایط خوبی دارند. با وجود اینکه لژیونرها هم به اردو اضافه شده‌اند، اما من تلاش می‌کنم تا روند خوب خود را ادامه دهم تا نظر کی روش را بیش از پیش جلب کنم.





16:03  1395/01/02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن