تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813095651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیا قرعه آسان رئال و دشوار بارسا توطئه است؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آیا قرعه آسان رئال و دشوار بارسا توطئه است؟
کد خبر: ۵۷۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ - 21 March 2016


فرضیه پردازان توطئه بلافاصله پس از قرعه کشی که به جدایی رئال، بارسا و بایرن از یکدیگر منجر شد دست به کار شدند. آنها به قرعه رئال - وولفسبورگ اشاره کرده و گفتند مردان برنابئو مثل همه فصل های پیش با قرعه آسانی در این مرحله روبرو شده اند.


 این که رئال از 2010 تاکنون در مراحل یک هشتم و یک چهارم سال های اخیر با این تیم ها روبرو شده: لیون (دوبار)، تاتنهام، زسکا، آپوئل، منچستر یونایتد، گالاتاسارای، شالکه (دو بار)، دورتموند، آتلتیکو مادرید و رم. در حالی که بارسا، بایرن، چلسی، پاری سن ژرمن، یووه، آرسنال، میلان، اینتر و منچستر سیتی پس از بازگشت فلورنتینو پرز به برنابئو در همین دو مرحله با هم 24 بار روبرو شده اند. می گویند دیدار اول در زمین وولفسبورگ انجام می شود و بازی دوم در برنابئو که این هم به سود رئال است. ولی به راستی چگونه می توان گوی ها را جابجا کرد؟


این نخستین رویارویی دو تیم طی تاریخ حیات شان به شمار می رود. گرگ ها پارسال در بوندسلیگا دوم شدند و جام حذفی را هم به چنگ آوردند و در سوپر کاپ بایرن را هم پشت سر گذاشتند. مردان دیتر هکینگ در مرحله گروهی منچستر یونایتد را شکست داده اند. ستاره های رئال معرکه اند، ولی کاپیتان لوییز گوستاوو، یولین دراکسلر و آندره شورله در خط میانی و باس دوست و مکس کروز در خط حمله می توانند دردسر ساز شوند. اگر وولفسبورگ از سد رئال عبور کند یادآور شالکه فصل 11-2010 لیگ قهرمانان خواهد بود که صعود آبی پوش ها به نیمه نهایی پس از پشت سر گذاشتن اینتر آن هم با مجموع 3-7 همه را بهت زده کرد. رئال در آوریل فقط چهار روز پس از ال کلاسیکو به مصاف وولفسبورگ خواهد رفت. جایی که شاید زیدان تیم اصلی اش را به مصاف کاتالان ها نفرستد. اگر رئال را صعود شده قلمداد کنیم آنها یک قدم تا یازدهمین قهرمانی اروپا فاصله دارند.


 آیا بارسا با بدترین قرعه روبرو شد؟


آیا آتلتیکو بدترین کابوس بارسا به شمار می رود؟ این پرسش در چندین مقاله در اشاره به قرعه بارسلونا – آتلتیکو مادرید تکرار شد. برخی از کاتالان ها اعتقاد دارند آتلتیکو تیم خشنی است که اگر در آستانه حذف قرار بگیرد مردان کلیدی بارسلونا را در میدان داغان خواهد کرد. در حالی که بارسلونا در 6 بازی آخرش آتلتیکو را شکست داده و لیونل مسی در 27 دیدار 25 گل به آتلتیکو زده که میان شان سه هت تریک هم جلب نظر می کند.


رویکرد دو تیم به کلی با هم تفاوت دارد. بارسا در لالیگا با 84 گل زده بهترین خط حمله را دارد و آتلتیکو با فقط 12 گل خورده بهترین خط دفاع را. در عین حال نمی توان به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 14-2013 نگاه نکرد. همان دو دیداری که مردان دیگو سیمونه در دیدار اول در نوکمپ به تساوی 1-1 دست یافتند. دیگو، آتلتیکو را جلو انداخت و نیمار در نیمه دوم گل تساوی بخش را زد، و آتلتیکو در ویسنته کالدرون با تک گل زود هنگام کوکه در دقیقه پنج پیروز شد و صعود کرد.























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن