تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819249792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصارالله: توافق‌ها برای توقف کامل جنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
انصارالله: توافق‌ها برای توقف کامل جنگ است
انصارالله: توافق‌ها برای توقف کامل جنگ است سخنگوی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که احتمالا اقدامات اعتمادسازی میان این جنبش و عربستان سعودی به توقف فوری جنگ منجر خواهد شد.


به گزارش فرهنگ نیوز ، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که در روز نخست توافق به عنوان نخستین گام اعتمادسازی یک اسیر در مقابل 7 اسیر آزاد شد.
 
عبدالسلام در گفت‌وگو با شبکه خبری «المیادین» اظهار داشت که احتمالا اقدامات اعتمادسازی که میان انصار الله و عربستان صورت خواهد گرفت به توقف فوری جنگ منجر خواهد شد.
 
وی همچنین اظهار داشت، توافق‌ها بر اساس آغاز اقدامات و اعتمادسازی برای توقف جنگ به صورت کامل است.
 
سخنگوی جنبش انصارالله یمن همچنین تصریح کرد که لیست اسرا و افراد ناپدید شده دو طرف مبادله شده است.
 
طی چند روز گذشته گزارش‌هایی از دیدار هیأتی از انصار الله یمن با نمایندگان دولت عربستان منتشر شد که نتیجه اولیه آن تبادل اسرا و اعلام آتش‌بس در مناطق مرزی یمن و عربستان بود.
 
تنها چند ساعت بعد از اعلام دیدار هیأتی از انصار الله با نمایندگان دولت عربستان دو طرف به توافق رسیده و اقدام تبادل زندانی کردند و درگیری‌ها در مناطق مرزی آرام گرفت؛ این اقدام از سوی عربستان احتمالا به دلیل فشاری است که در پی حمله به یمن به این کشور وارد شده و تلفات بالای انسانی که ریاض در جنگ خود علیه یمن داده است.
 
بعد از دیدار هیأتی از انصار الله یمن با نمایندگان دولت عربستان در ریاض و اعلام توقف درگیری‌ها در نوار مرزی دو کشور؛ «صالح الصماد» رئیس شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد چند روز پیش دیداری برای تحویل دادن یک اسیر سعودی به دلیل وضعیت جسمی‌اش و تنها به دلایل انسانی صورت گرفت.


منبع: فارس


95/1/1 - 13:21 - 2016-3-20 13:21:32





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن