تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818762107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۴۰۰ جفت مولد میگوی وانامی خارجی وارد استان بوشهر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: برای تامین بچه میگوهای مورد نیاز اراضی پرورشی میگو در راستای تنوع ژنتیکی و گسترش صنعت پرورش میگو ۳ هزار ۴۰۰ جفت مولد میگوی وانامی از کشور اکوادر وارد فرودگاه بوشهر شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبوشهر،استان بوشهر با داشتن ساحل بکر و مناسب به طول بیش از 900 کیلومتر زمینه مناسبی را برای اجرای طرح های آبزی پروری فراهم کرده است به گونه ای سالانه بیش از 60 درصد میگوی پرورشی کشور از این استان تامین می شود.
یکی از مهم ترین زیرساخت های پرورش میگو وجود بچه میگوهای سالم عاری از هرگونه بیماری است که در راستای تامین مولدهای میگو اقدامات مهمی برای بومی سازی تولید مولد این آبزی در پژوهشکده میگوی کشور در بوشهر شده است.
براین اساس پژوهشکده میگوی کشور مستقر در بوشهر سال قبل چهار هزار مولد میگوی عاری از بیماری تولید کرد که دو برابر میزان پیش بینی شده بود.
پرورش دهندگان میگوی استان بوشهر سال گذشته به سبب وارد شدن بیماری لکه سفید متحمل خسارت زیادی در تولید میگوی پرورشی شدند که برای جلوگیری از بروز این خسارات امسال مولدهای میگوی وانامی از کشور اکودار برای افزایش اطیمنان پرورش دهندگان در تولید سالم و عاری از هرگونه بیماری وارد بوشهر شد.
مجری این طرح در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه 3 هزار و 400 جفت مولد میگوی وانامی از اکوادر وارد بوشهر شده است ...
[ مشاهده متن کامل خبر ۳۴۰۰ جفت مولد میگوی وانامی خارجی وارد استان بوشهر شد در خبرگزاری تسنیم ]
۳۴۰۰ جفت مولد میگوی وانامی خارجی وارد استان بوشهر شد






یکشنبه ، ۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن