تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818974049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزانه بیش از ۱۰ تن مرغ در بخش مرکزی شهرستان البرز توزیع می شود


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: رئیس اتحادیه مرغ فروشان شهرستان البرز گفت: در روزهای منتهی به سال نو، روزانه بیش از 10 تن مرغ در بخش مرکزی شهرستان توزیع می شود.
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین : غلامرضا آقایی رئیس اتحادیه مرغ فروشان شهرستان البرز در خصوص نوسانات قیمت فروش مرغ در شب عید گفت: اختلاف قیمت های عرضه مرغ در فروشگاه های سطح شهر به دلیل خرید عمده تعاونی ها از کشتارگاه ، رضایت به سود کمتر و فروش بیشتر است.
وی افزود: به علت افزایش میزان خرید مرغ در بازار، قیمت مرغ نیز افزایش پیدا کرده و به مرز۷هزاز تومان رسیده است که این قیمت نیز در کشتارگاه تعیین می شود و اتحادیه در تعیین آن نقشی ندارد.
آقایی ادامه داد: در روزهای منتهی به سال نو، روزانه بیش از ۱۰ تن مرغ در بخش مرکزی شهرستان توزیع می شود که پیرو درخواست اداره صنعت، معدن و تجارت، هم اکنون گوشت منجمد نیز با قیمت هر کیلو ۵هزارو ۳۰۰ تومان در فروشگاه های منتخب به فروش می رسد.
رئیس اتحادیه مرغ فروشان، قصابان، چلوکبابیها و رستورانهای شهرستان البرز با بیان اینکه در شهر الوند ۲ فروشگاه کار توزیع گوشت منجمد را برعهده دارند عنوان کرد: فروش بهاره مرغ و ماهی نیز در ۷ فروشگاه سطح شهر الوند در جریان است که کسبه منتخب با سود کمتری محصولات خود را عرضه می کنند.
آقایی اظهار داشت: قدرت خرید مردم ...
[ مشاهده متن کامل خبر روزانه بیش از ۱۰ تن مرغ در بخش مرکزی شهرستان البرز توزیع می شود در خبرگزاری بسیج ]

یکشنبه ، ۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن