تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819243925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شاهرود و میامی جایی برای آرامش (2)


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سمنان - ایرنا - شهرستان و شاهرود و میامی از جمله هشت شهرستان استان سمنان است که جاذبه های گردشگری، طبیعی و تاریخی آن هر ساله پذیرای میلیون ها گردشگر و مسافر از اقصی نقاط ایران اسلامی است.
سفرهای نوروزی سال 95 آغاز شده است و مسافران می توانند با حضور در مناطق طبیعی بکر و سراسر آرامش و دل انگیز شهرستان های شاهرود و میامی خاطره خوشی از سفر به استان سمنان برای خود ترسیم کنند.
شهرستان شاهرود یکی از بزرگترین شهرستان های ایران است و در چند سال اخیر شهرستان میامی از شاهرود جدا و به عنوان شهرستانی جدید در استان سمنان معرفی شد. شهرستان میامی، شرقی ترین شهرستان استان سمنان در مسیر تهران به مشهد است، این دو شهرستان در مسیر زائران مشهد مقدس قرار دارند.
**شاهرود:
- بسطام، بوی یار می آید
شهر بسطام زادگاه و محل آرامگاه عارف بزرگ بایزید بسطامی از شهرهای نمونه گردشگری استان سمنان است که در شش کیلومتری شاهرود واقع شده و در مسیر جاده شاهرود - آزادشهر قرار دارد.
این شهر در طول سال پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور و حتی خارج از کشور است.
وجود آرمگاه بایزید بسطامی موجب شده تا همه ساله گردشگرانی از کشورهای مسلمان همسایه مانند پاکستان و کشورهای آسیای میانه از این شهر تاریخی مذهبی دیدن کنند.
درختان پرشکوفه، باغ گردشگری اورس و مناظر زیبای طبیعی بر جاذبه های تاریخی و مذهبی این ...
[ مشاهده متن کامل خبر شاهرود و میامی جایی برای آرامش (2) در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

شنبه ، ۲۹اسفند۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن