تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803669200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش ساعت کار موزه ها در ایام نوروز


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



افزایش ساعت کار موزه ها در ایام نوروز
روز نو : معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از افزایش دو ساعته کار موزه ها در ایام نوروز خبر داد.

 مسعود سلطانی فر این موضوع را شب گذشته هنگام افتتاح گیت بلیت الکترونیکی در موزه ملی اعلام کرد.

به این ترتیب از این پس بازدیدکنندگان موزه ملی می توانند از طریق اینترنت، بلیط الکترونیکی خود را دریافت کنند و هنگام ورود به موزه ملی با ارایه پرینت بلیت یا حتی تصویر آن مجهز به فناوری QRCODE وارد موزه ملی شوند. همچنین امکان دریافت بلیت الکترونیک به صورت خود پرداز از طریق کیوسک الکترونیک مستقر در ورودی موزه ملی ایران، برای بازدیدکنندگان وجود دارد.

سلطانی فر پس از گشایش این نوع خدمات رسانی گفت در ایام نوروز مردم از جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی کشور استفاده می کنندو چون مدیریت مکانهای تاریخی و فرهنگی با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است سعی کرده ایم با مدیریت بهتر، این مکان ها ساعات بیشتری به مردم خدمت بدهند به همین منظور در ایام نوروز ساعات کار موزه ها و پایگاه های تاریخی 2 ساعت افزایش یافته است.

سلطانی فر تاکید کرد مدیران موزه ها می توانند تا بعد از ساعت 17 نیز در صورتی که تقاضا وجود داشته باشد به مردم خدمت ارایه کنند.

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت : ما در ستاد هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز 95 از چهار ماه پیش به اتفاق 18 دستگاه مربوطه خدمات امدادی انتظامی، فعالیتهای خود را آغاز کرده ایم و تلاشمان بر این بوده که بتوانیم با استفاده از همه ظرفیتهای موجود و تجربیات سال های گذشته بتوانیم موجبات مردم عزیزمان را در نوروز 95 نیز فراهم کنیم.

وی افزود :حدود یک میلیون نفر به عنوان نوروز بانان بی نوروز از هفته های گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و فکر می کنیم با توجه به شعاری که برای سال 95 مطرح کردیم مبنی بر اینکه جهانگردی را از ایرانگردی آغاز کنیم، انشا الله مقاصد گردشگری هموطنانمان را متنوع کنیم . مردم هم نشان دادند که این تنوع در مقاصد سفر را جدی گرفته اند و اخباری که ما داریم نشان می دهد که تردد در کشور در همه محورها به وفور مشاهده می شود و اگر چه در یکی دو روز اول قبل سال جدید در برخی محورها تراکم ترافیک را داریم ولی این موضوع که شاهد تنوع مقاصد گردشگری هموطنان هستیم باعث خوشحالی است چون باعث می شود همه جاذبه های گردشگری ایران مورد توجه قرار بگیرد.

سلطانی فر گفت : با راه اندازی بلیط الکترونیک و اپلیکیشن های موبایلی ، تسهیلات بیشتری برای مردم جهت استفاده از این اماکن تاریخی فراهم کرده ایم. البته تلاش داریم که این سرویس ها را برای همه مکان های تاریخی راه اندازی کنیم.امید است با امکاناتی که فراهم شده و افزایش تعامل بین دستگاه های خدمات رسان زمینه ایجاد خاطره ای خوش از سفرهای نوروزی برای هموطنان ایجاد کنیم

وی خبر داد :با ایجاد کمپ های موقت اسکان مسافرین در شهرهای مختلف، تلاش داریم در
هماهنگی با شهرداری ها به طبقات مختلف مردم با سطح درآمد متفاوت خدمت رسانی داشته باشیم. تعداد این کمپ ها را افزایش داده ایم. سایر دستگاه های مانند هلال احمر، اورژانس، پلیس راهور هماهنگی لازم را با یکدیگر دارند.

وی گفت : همچنین سامانه 09629 برای پاسخگویی به مردم و رسیدگی به شکایات فعال است و تمام دستگاه های مربوطه آماده رسیدگی به نظرات و شکایات مردم هستند ، گشتهای تعزیراتی نیز نظارت لازم را دارند و در روزهای گذشته نیز با برخی واحدهای متخلف برخورد کرده اند و در ایام عید نیز این نظارتها تشدید خواهد شد.


منبع: ایرنا


تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن