تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802544377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: فکر نمی‌کنم رأی AFC در مدت کوتاهی تغییر کند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: کفاشیان: فکر نمی‌کنم رأی AFC در مدت کوتاهی تغییر کند
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مسائل سیاسی در این تصمیم و رأی AFC دخیل بوده است و فکر نمی‌کنم در مدت کوتاهی این رای تغییر کند و ما باید تصمیم بگیریم چه اقدامی را انجام دهیم.
به گزارش نامه نیوز، علی کفاشیان بعد از تمرین امروز تیم ملی فوتبال درباره سفرش به سوئیس و صحبت با اینفانتینو، رئیس فیفا درباره حکم AFC گفت: به خاطر شرکت در جلسه کمیته فوتسال فیفا به سوئیس رفتم و گزارشی از توسعه فوتبال آسیا ارائه کردیم که مورد استقبال قرار گرفت. فوتسال آسیا در صدر فوتسال تمام قاره‌ها قرار دارد. جلسه خوبی بود و برای آینده فوتسال برنامه‌ریزی‌های خوبی شده است.
 
وی درباره جلسه با رئیس جدید فیفا گفت: اینفانتینو در جریان رأی AFC بود و ما هم مطالبی را عنوان کردیم. متاسفانه AFC بر خلاف اساسنامه فوتبال آسیا و جهان این رأی را صادر کرده است و دخالت سیاست در ورزش است و به رئیس فیفا گفتیم که اگر این روند ادامه پیدا کند الگویی برای سایر کشورها خواهد شد. قرار شد اینفانتینو با مسئولان AFC صحبت کند و راهکارهایی را در نظر بگیرد، اما هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده است.
 
رئیس فدراسیون فونسال در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است این رأی تغییر کند گفت: هر دو کشور بر اساس این رأی از بازی در کشور خود منع شدند، اما ما اعلام آمادگی کردیم تا برای تیم عربستان با وجود نداشتن سفارت ویزا صادر می‌کنیم. به هر حال مسائل سیاسی در این تصمیم و رأی دخیل بوده است و فکر نمی‌کنم در مدت کوتاهی این رای تغییر کند و ما باید تصمیم بگیریم چه اقدامی را انجام دهیم.
 
کفاشیان در مورد اینکه کی‌روش امروز زمین تمرین تیم ملی را متر می‌کرد، گفت: حتماً هماهنگ نشده بود تا زمین تمرین را بزرگتر بسازند!
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل زمین تیم ملی حل شده است یا خیر، گفت: در حال آماده‌سازی زمین آکادمی هستیم ضمن اینکه زمینی هم که تیم ملی در حال تمرین کردن است خوب است و از سوی دیگر قرار است ملی‌پوشان چندین روزی را در زمین شماره یک آزادی تمرین کنند. زمین کمپ در حال ساخت است و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.
 
کفاشیان در خصوص اینکه پاداش و حقوق ملی‌پوشان و کادر فنی پرداخت نشده است، گفت: به تعطیلات عید خوردیم و بانک‌ها متأسفانه بسته است!
 
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه به نظر می‌رسد قرار است به بهانه تصویب اساسنامه انتخابات به تعویق بیفتد و اینکه چند نفر از کاندیداها برای ریاست فدراسیون فوتبال از این امر انصراف بدهند، گفت: به هیچ عنوان نمی‌شود پیش‌بینی کرد فعلاً تعطیلات عید است و مردم خوشحال باشند و کاندیداها هم فعالیت خود را ادامه دهند ضمن اینکه آنهایی که انصراف داده‌اند هم مشخص بود که این کار را می‌کند چون فرمی پر نکرده بودند.
 
وی در مورد صحبت های اخیر حسن روحانی رئیس جمهور از تیم ملی، گفت: اولین بار نیست که ایشان از تیم ملی تعریف می‌کند و حتماً عملکرد خوبی داشتیم که مورد تأیید رئیس جمهور بوده. امیدوارم که حمایت رئیس جمهور و دولت از تیم ملی ادامه داشته باشد تا یک قدم محکم برای جام جهانی برداریم.


منبع: فارس


۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن