تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814730041




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از المان نوروزی «شهدای انرژی» در مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: با حضور پدر شهید احمدی روشن اولین المان نوروزی عصر امروز در مقابل داشگاه فردوسی مشهد با عنوان «شهدای انرژی» توسط پدر شهید احمدی روشن رونمایی شد که در این مراسم رونمایی وحید جلیلی معاون فرهنگی شهرداری مشهد نیز حضور داشت.
به گزارش مشرق، رحیم احمدی روشن در مراسم رونمایی المان «شهدای انرژی»، ضمن تبریک سال جدید، گفت: مقام معظم رهبری فرموده اند «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» ساخت المان شهدای انرژی به نوعی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هسته ای است.
وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی مشکلشان با جمهوری اسلامی ایران مسئله هسته ای نیست بلکه آنها نیز قرآن، پیامبر (ص)، اقتدار، استقلال و عزت ما را هدف قرار داده اند.
احمدی روشن خاطرنشان کرد: در کشور فرانسه که خود را مهد تمدن دنیا می داند با چاپ سه میلیون کاریکاتور به پیامبرگرامی اسلام توهین کردند و این مسئله نشان می دهد که آنها با دین ما دشمن هستند و صنعت هسته ای ما تنها مسئله آنها نیست.
وی اظهار داشت: مردم کشور ما افرادی قدرشناس و انسان دوست هستند علی رغم همه فشارهای دشمنان اما مردم مسئله هسته ای را رها نمی کنند و به هر طریقی شده صنعت هسته ای و یاد دانشمندان را زنده نگه می دارند و این امر برای خانواده شهدای هسته ای نوعی دلگرمی است.
در پایان این مراسم وحید جلیلی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از به پدر شهید احمدی روشن تقدیر کرد.
[ مشاهده متن کامل خبر رونمایی از المان نوروزی «شهدای انرژی» در مشهد در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]

جمعه ، ۲۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.sabernews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن