تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود لیورپول و دورتموند با حذف منچستریونایتد و تاتنهام


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: صعود لیورپول و دورتموند با حذف منچستریونایتد و تاتنهام
تیم فوتبال منچستریونایتد در مهم ترین بازی لیگ اروپا از پس لیورپول برنیامد و از دور رقابت ها کنار رفت.
به گزارش نامه نیوز، در مهمترین بازی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا تیم لیورپول به مصاف منچستریونایتد رفت و با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها راه یافت.


مارسیال در دقیقه 32 از روی نقطه پنالتی برای میزبان گل زد، اما در دقیقه 45، کوتینیو برای لیورپول بازی را به تساوی کشاند تا با شکل گیری تساوی یک - یک، لیورپول به لطف پیروزی 2 بر صفر در بازی رفت خانگی در مجموع 3 بر یک پیروز و راهی مرحله بعد شود.


 در دیگر بازی مهم دورتموند برتری 2 بر یک  در خانه تاتنهام را به برتری 3 بر صفر بازی رفت پیوند زد و در مجموع 5 بریک پیروز شد. اوبامیانگ در دقایق 24 و 71 برای دورتموند و هونگ سونگ مین در دقیقه 74 برای تاتنهام گل زدند.


در سایر دیدارها، اندرلشت یک بر صفر مغلوب میزبانش شاختار شد و تیم اوکراینی با برتری 4 بر یک به دور بعد رسید.


براگا 4 بریک فنرباغچه را برد و در مجموع به لطف پیروزی 4 بر 2 در رقابتی که تیم ترکیه ای در پایان بازی برگشت 8 نفره شده بود، به یک چهارم نهایی رسید.


سویا هم 3 بر صفر بازل را برد و با همین نتیجه به جمع هشت تیم برتر لیگ اروپا رسید.


لاتزیو در کمال شگفتی در خانه 3 بر صفر مغلوب اسپارتاپراگ از جمهوری چک شد تا رقیب با برتری مجموع 4 بر یک به دور بعد راه یابد. دوکال در دقیقه 10، کرجسی در دقیقه 12 و جولیس در دقیقه 44، سه گل اسپارتاپراگ را به ثمر رساندند.


 والنسیا نیز 2 بر یک از سد اتلتیک بیلبائو گذشت، اما با وجود تساوی 2 - 2 در مجموع دو بازی، تیم باسکی بیلبائو به خاطر گل زده در خانه حریف صعود کرد. مینا در دقیقه 13 و سانتوس در دقیقه 37 برای والنسیا و آدوریتس در دقیقه 75، گل صعود بیلبائو را به ثمر رساندند.


جدال ویارئال در زمین بایرلورکوزن هم با تساوی بدون گل خاتمه یافت و در نهایت ویارئال به خاطر برتری خانگی 2 بر صفر در دور رفت به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا رسید..





۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن