تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819046530




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سایت پروازی پاراگرایدر در ماسال راه اندازی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: مسئول نمایندگی میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ماسال از راه اندازی ایستگاه پروازی پاراگرایدر و پاراموتو در منطقه نمونه گردشگری ماسال خبر داد .
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، مجید کوهی مسئول رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ماسال در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی ماسال اظهار داشت: به مناسبت ایام نوروز و ورود گردشگران به منطقه نمونه گردشگری ماسال، اقدامات ویژه ای برای استقبال از میهمانان نوروزی در سطح شهرستان اجرا شده است.
وی از برقراری سایت پروازی بر فراز آسمان منطقه نمونه گردشگری ماسال خبر داد و افزود: به همت میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ماسال و مساعدت فرمانداری این شهرستان سایت پروازی ماسال ایجاد خواهد شد.
کوهی هدف از این اقدام را ارائه خدمتی نو و مهیج برای گردشگران و توسعه گردشگری در ماسال دانست و گفت: امید است نوروز ماسال برای گردشگران خاطره انگیز شود.
همچنین محمود قاسم نژاد فرماندار ماسال با اشاره به هماهنگی های به عمل آمده مابین انجمن فدراسیون ورزش های هوایی، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ماسال و شهرداری ماسال اظهار داشت: مرکز تخصصی آموزش پروازهای تفریحی و گردشگری به وسیله پاراگرایدر در منطقه بام سبز ماسال راه اندازی می شود.
وی با بیان اینکه تنها تعداد معدودی از استانهای ...
[ مشاهده متن کامل خبر سایت پروازی پاراگرایدر در ماسال راه اندازی می شود در شبکه اطلاع رسانی دانا ]

پنجشنبه ، ۲۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن