تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820843943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماتادور مونیخی، تیر خلاص را به یووه زد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ماتادور مونیخی، تیر خلاص را به یووه زد


تیم بایرن مونیخ با برتری در وقت اضافی مقابل یوونتوس به عنوان هشتمین تیم راهی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، گواردیولا در این بازی با ترکیب مانوئل نویر، کیمیچ، بن عطیه، آلابا، لام، آلونسو، ویدال، داگلاس کاستا، مولر، ریبری و لواندوفسکی به مصاف یوونتوس رفت.

آلگری نیز تیمش را با ترکیب بوفون، لیششتاینر، بارزالی، بونوچی، اورا، گوادرادو، خدیرا، هرنانس، پوگبا، الکس ساندرو و موراتا به زمین فرستاد.

فوتبال

بازی رفت دو تیم در تورین با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت و با توجه به تکرار این نتیجه در 90 دقیقه قانونی بازی برگشت، دو تیم در دو وقت اضافی 15 دقیقه ای به کار خود ادامه دادند تا تکلیف هشتمین تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم مشخص شود.

این بازی در پایان 120 دقیقه با گلهای دقایق 5 پوگبا و 8 گوادرادو برای یوونتوس و 73 لواندوفسکی، 90 مولر، 108 تیاگوا آلکانترا و 110 کومن برای بایرن 4 - 2 به سود مونیخی به پایان رسید.
 
فوتبال

بدین ترتیب تیم های رئال مادرید، بارسلونا و اتلتیکو مادرید از اسپانیا، منچسترسیتی از انگلیس، بنفیکا پرتغال، پاریسن ژرمن فرانسه و وولفسبورگ و بایرن مونیخ از آلمان 8 تیم صعود کننده به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند.
 


پنج شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن