تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819729775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود ذوب آهن و تراکتورسازی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: صعود ذوب آهن و تراکتورسازی
لیگ قهرمانان آسیا در حال پیگیری است، هر چند این بازی ها تحت العشاع بازی تیم های ایرانی و عربستانی در کشور ثالث قرار دارد اما به نظر در صورت قبول این تصمیم دست کم تیم های تراکتورسازی و ذوب آهن بخت صعود به مرحله حذفی را داشته باشند.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان اگر چه شروع خوبی در بازی ها داشت اما خیلی زود عطش تکرار پیروزی در این تیم خاموش شد و باخت به تیم لوکوموتیو در خانه نشان داد که تیم استیماچ هم چنان درگیر اختلافات دورنی و وضعیت به وجود آمده است و نمی تواند روی هدف متمرکز شود. از آنجایی که بازی بعدی سپاهان در خانه لوکوموتیو انجام می شود و در ادامه باید دو بازی با الاتحاد انجام دهد باید گفت بخت صعود تیم سپاهان به دور حذفی کم است و این بیشتر به خاطر روندی است که تیم در فصل جاری در پیش گرفته است. البته که توانمندی های تیم سپاهان خیلی بیشتر از این هاست.

اما ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد تا اینجای کار را خوب پیش آمده و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول قرار دارد. ضعف ذوب آهن در این بازی ها هم گلزنی است. ذوب آهن در سه بازی سپری شده تنها یک گل به ثمر رسانده است اما با این حال این تیم در ساختار دفاعی هم چنان مستحکم است. البته باید به این نکته هم اشاره کرد در بازی ذوب آهن با بنیاد کار، در چند صحنه رشید مظاهری با واکنش های دیدنی مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد.

ذوب آهن با توجه به اینکه تیم  منسجمی است و پیش تر هم به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا تجربیات خوبی کسب کرده قادر به صعود است و طبیعتا بازی تهاجمی تر بخت این تیم را برای صعود افزایش می دهد.
و اما تراکتورسازی اگر چه بازی با پاختاکور را باخت اما صدرنشین است و این نشان می دهد قدرت تیم ها در گروه c به اندازه ای نیست که صعود تیم تراکتورسازی را به چالش بکشد. ضمن اینکه در این بازی تراکتورسازی گل غافلگیرانه ای خورد و می توانست بازی را دست کم با مساوی به پایان ببرد. از سویی این تیم از نظر مهره غنی است و می تواند در بازی های آتی با شیوه های متفاوت به میدان بیاید. صعود تیم تراکتورسازی به دور حذفی هم از جمله اتفاقاتی است که قابل پیش بینی است. هر چند این تیم به دلیل صدرنشینی نباید همه چیز را تمام شد فرض کند چون سه هفته دیگر به پایان مسابقات باقی مانده است.
و اما جای خالی سرخابی ها در لیگ قهرمانان آسیا بیش از پیش احساس می شود. حضوری که می توانست تماشاگران زیادی را به استادیوم آزادی بکشاند. متاسفانه این روزها بازی های ذوب آهن و سپاهان در حالی برگزار می شود که تعداد تماشاگرانی که برای تماشای آن به ورزشگاه فولاد شهر می آیند کمتر از 2000 نفر هستند و حمایت فوتبالدوستان فهیم و متعصب تبریزی هم از تیم تراکتورسازی خیلی پررنگ نیست.
فوتبال باشگاهی امان سال هاست که در آسیا قهرمان نشده است. از قهرمانی تیم پاس با فیروز کریمی دهه هاست که می گذرد و بازیکنان آن روزهای پاس پدربزرگ شده اند.
پویایی فوتبال فقط در صعود تیم ملی به جام جهانی نیست و قهرمانی یک تیم ایرانی در فوتبال باشگاهی آسیا می تواند افتخار آفرین و جذاب باشد.


11:01  1394/12/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن