تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819533761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیاری از واحدها تعطیل شدند یا تغییر شغل دادند/ دولت در سال 94 هزینه‌های ما را افزایش داد!


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: رجب زاده درباره افزایش قیمت خدمات خشکشویی ها اظهار داشت: فعلا قیمت ها طبق روال سال 94 ادامه داشته و متناسب با افزایش هزینه ها و میزان تورم، در سال آینده شاهد افزایش قیمت خدمات در این بخش خواهیم بود.

به گزارش تراز ،ابوالفضل رجب زاده رئیس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی درباره نرخ های مصوب اتحادیه برای واحدهای صنفی موجود در سطح شهر به خبرنگار تراز گفت: واحدهای صنفی ما بر اساس ماشین آلات، تجهیزات و متراژ مغازه ها به چهار دسته درجه 1، 2، 3 و ممتاز تقسیم می شوند، که مبلغ دریافتی برای انجام کلیه خدمات موجود بر اساس این درجه بندی ها دریافت می شود. وی با اشاره به وجود 900 واحد صنفی فعال در سطح تهران خاطرنشان کرد: حدود 50 واحد صنفی نیز در حال حاضر دارای مجوز نیستند که اتحادیه تمام این واحدها را شناسایی کرده و این واحدها با ارائه درخواست مجوز در مراحل پایانی اخذ پروانه کسب قرار دارند.
رجب زاده درباره افزایش قیمت خدمات خشکشویی ها اظهار داشت: فعلا قیمت ها طبق روال سال 94 ادامه داشته و متناسب با افزایش هزینه ها و میزان تورم، در سال آینده شاهد افزایش قیمت خدمات در این بخش خواهیم بود. وی درباره تغییر قیمت ها در شب عید تصریح کرد: ما هر سال فقط یکبار شاهد افزایش قیمت ها هستیم که این قیمت ها تا سال بعد تغییری نداشته و ثابت خواهد ماند.
رییس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی تهران با انتقاد از افزایش هزینه های این صنف در سال 94 گفت: متاسفانه از خرداد ماه سال 94 با هزینه های هنگفت سازمان آب برای واحدهای صنفی مواجه شدیم که تاثیر منفی بر عملکرد و فعالیت واحدهای صنفی ما داشته است. وی ادامه داد: سازمان آب به دلیل بالا بودن مصرف آب و بیشتر بودن متراژ مصرف مجاز از حد استاندارد هزینه آب مصرفی ما را، به صورت تصاعدی محاسبه می کند. رجب زاده در ادامه توضیح داد: برای مثال در حال حاضر اگر از یک مغازه 50 متری سوپری برای هزینه فاضلاب 3 میلیون دریافت شود، این واحد اگر به جای سوپرمارکت، خشکشویی باشد. مبلغ دریافتی به دلیل پس آب بیشتر، حدود 12 میلیون تومان خواهد بود.
این فعال صنفی ضمن اقتصادی دانستن شستشوی وسایل مردم در این واحدها به جای شستشوی خانگی خاطرنشان کرد: صنف خشکشویی ها بیشترین مصرف حامل های انرژی در بین اصناف را دارد که در مجموع به دلیل تجمیع شستشوی البسه مردم به صورت گسترده تر، در میزان مصرف حامل های انرژی به خصوص آب صرفه جویی می شود. وی با اشاره به کاهش قدرت خرید مردم در سال های اخیر افزود: در سال گذشته چند واحد صنفی ما به دلیل عدم درآمدزایی واحدهای خود را تعطیل کرده و تغییر شغل داده اند.
رجب زاده با اشاره به عدم تغییر تعداد واحدهای صنفی فعال در این بخش بیان داشت: با وجود ارائه مجوزهای جدید، حدود 7 سال است که تعداد واحدهای صنفی ما افزایشی نداشته که خود این موضوع بیانگر تعطیلی برخی از واحدهای صنفی در طول چند سال اخیر است. وی درباره قیمت های مصوب اتحادیه به تراز گفت: هر واحد صنفی موظف است نرخ نامه خود را با قید نام واحد صنفی و دارای هولگرام و مهر اتحادیه روی دیوار یا پشت شیشه مغازه جلوی دید مشتریان خود نصب کند.
رییس اتحادیه خشکشویی و لباسشویی تهران در خاتمه با اشاره به درجه بندی نرخ نامه واحدهای صنفی اظهار داشت: ممکن است یک واحد صنفی درجه 2 با نصب نرخ نامه واحد درجه 1 قصد تخلف داشته باشند که خواهشمندیم مردم در صورت مشاهده نرخ نامه های کپی و بدون مهر و هولگرام، این موارد را از طریق تلفن به اتحادیه اطلاع دهند.









زمانبندی انتشار: 27 اسفند 1394 - 09:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن