تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818947836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محدوديت برنامه موشکي ايران توطئه است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: محدوديت برنامه موشکي ايران توطئه است
رئيس کميته هسته‌اي مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به مستندات اذعان آژانس به عدم انحراف برنامه هسته‌اي ايران، گفت: در چنين شرايطي، محدوديت موشکي ايران فقط يک توطئه و بهانه‌تراشي است.


ابراهيم کارخانه‌اي در گفت‌وگو با مهر با اشاره به آزمايش موشکي جمهوري اسلامي ايران و موضع‌گيري امريکايي‌ها در مقابل برنامه موشکي اظهار داشت: امريکايي‌ها با اجراي برجام، به دنبال توطئه‌هاي خود عليه جمهوري اسلامي هستند. وي با بيان اينکه امريکا از برجام به عنوان يک معبر براي نفوذ و اعمال توطئه‌هاي خود عليه ايران استفاده خواهد کرد، تصريح کرد: شاهد بوديم که همزمان با تصويب برجام، امريکا تحريم‌هايي را عليه ما اعمال کرد و در نخستين روز بعد از تصويب نيز، به بهانه آزمايش موشک عماد، ۱۵ شخص حقيقي و حقوقي ما را در فهرست تحريم‌ها قرار دادند.
کارخانه‌اي با اشاره به چند هدف مهم ايالات متحده امريکا در ارتباط با جمهوري اسلامي اظهار داشت: نخستين هدف آنها کنترل برنامه هسته‌اي ما بود که در اين رابطه، محدوديت‌هايي را عليه ما اعمال کردند و ماهيت اين محدوديت‌ها نيز به گونه‌اي است که به حوزه مسائل اقتصادي و ساير عرصه‌ها نيز سرايت مي‌کند. وي عرصه‌هاي سياسي، اقتصادي، علمي و فناوري و نظامي را از جمله حوزه‌هاي هدف امريکا براي نفوذ به بهانه برنامه هسته‌اي و برجام توصيف کرد و گفت: سازمان‌هاي جاسوسي امريکا و رژيم صهيونيستي، برنامه‌هاي بسيار فريبکارانه‌اي را در دست طراحي دارند تا از طريق برجام به ساير حوزه‌ها نفوذ کنند و در همين رابطه به موضوع موشکي ايران نيز وارد شده‌اند.
نماينده مردم همدان در مجلس با اشاره به نقشه راه بين ايران و آژانس خاطرنشان کرد: در اين نقشه راه با صراحت اعلام شد که به هيچ‌گونه شواهد موثقي براي انحراف برنامه هسته‌اي ايران به سمت اهداف نظامي دست نيافته‌اند و تا قبل از ۲۰۰۳ نيز تنها برنامه‌هاي مطالعاتي و تحقيقاتي به صورت تطبيقي انجام شده است. کارخانه‌اي اظهار داشت: معني اين جمله اين است که جمهوري اسلامي ايران کلاهک هسته‌اي در اختيار نداشته و ندارد، بنابراين وقتي کلاهک هسته‌اي ندارد چه چيزي را مي‌خواهند کنترل کنند!؟ آن هم در شرايطي که برنامه‌ هسته‌اي ما را تحت کنترل دارند. وي خاطرنشان کرد: بر اين اساس به نظر مي‌رسد ورود آنها به برنامه موشکي و ربط دادن آن به برجام، يک توطئه است؛ مخصوصاً اينکه در ماده ۳ بيانيه (ضميمه B قطعنامه ۲۲۳۱) عنوان شده است که جمهوري اسلامي ايران هيچ‌گونه اقدام موشکي طراحي شده با قابليت حمل کلاهک‌هاي هسته‌اي انجام نخواهد داد.

منبع : مهـــر



تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن