تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819995482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از سیستم واقعیت مجازی سونی


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: شرکت سونی به منظور رقابت با سیستم های گران قیمت واقعیت مجازی، سیستم ارزان قیمت جدیدی برای استفاده در کنسول بازی پلی استیشن 4 و رایانه به بازار عرضه می کند.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، سیستم واقعیت مجازی شرکت سونی تنها 399 دلار قیمت دارد که در مقایسه با سیستم های دیگر بسیار ارزان است.
بسیاری از کارشناسان صنایع تجهیزات گرافیکی معتقدند که این اقدام شرکت سونی رقابت را برای شرکت های صاحب نام دیگر به چالش خواهد کشید، چرا که کاربران تنها با مبلغ 349 دلار یک دستگاه پلی استیشن 4 را خریداری کرده و با مبلغی بسیار مناسب نیز صاحب یک سیستم واقعیت مجازی خواهند شد.
یکی از مهم ترین چالش های شرکت سونی برای در دست گرفتن بازار تاخیر 6 ماهه تا ورود به بازار است و این در حالی است که رقبای شرکت سونی مثل اکولیس ریفت و وایو در طول این 6 ماه بازار را در دست خواهند داشت، اما با توجه به سیاست جالب شرکت سونی در پایین آوردن قیمت محصول نهایی انتظار می رود که کاربران تا زمان ورود محصول جدید شرکت سونی منتظر بمانند.
[ مشاهده متن کامل خبر رونمایی از سیستم واقعیت مجازی سونی در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

چهارشنبه ، ۲۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.khorasan.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن