تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819251742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی‌روش: این روزها امید در جوانان موج میزند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کی‌روش: این روزها امید در جوانان موج میزند
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان تمرین امروز به تشریح شرایط بازیکنان و تیم ملی پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در ابتدای صحبت هایش از گروه وزارت نفت تشکر کرد که امکان تمرین تیم ملی را در اختیار آنها قرار داده است.

کی روش در ادامه صحبت هایش افزود: باید خوشحال باشیم که زمین جدیدی را برای تمرینات تیم ملی و بهتر برگزارشدن آن پیدا کردیم. قطعا این زمین هم استاندارد نیست اما از زمین کمپ تیم ملی خیلی شرایط بهتری دارد. از گروه محترم وزارت نفت تشکر می کنیم که این مکان را که البته خیلی هم ورزشی نیست در اختیار ما قرار دادند تا تمرینات تیم ملی را انجام دهیم.

وی درباره جوانگرایی در تیم ملی اینطور توضیح داد: ترکیب نفراتی که در این اردو دعوت شدند همچنان جوان هستند و در اولویت قرار دادند. این یکی از برنامه ها و بینش بنده است برای جوان سازی تیم و جام جهانی آینده.

سرمربی تیم ملی در ادامه صحبت هایش گفت: مسلما باید بازیکنان را بنا بر اهداف کوتاه مدت، میان مدت و استراتژی بلندمدت انتخاب کنیم. نگاه و بینش من قبل از اینکه این دوره مقدماتی جام جهانی شروع شود این گونه بود و حداقل تا زمانی که اینجا هستم این نگاه را خواهم داشت. بازیکنان جوانی در تیم ملی داریم که تازمانی که این بازیکنان جوان را داشته باشیم مطمئنا می توانیم به آینده امیدوار باشیم.

کی روش ادامه ادامه داد: اگر این بازیکنان فرصت را داشته باشند که بتوانند تمرینات با استاندارد بالا داشته باشند و فرصت این را داشته باشند که چند بازی بین المللی انجام دهند من هیچ مشکلی نمی بینم.

کی روش درباره تمجدید رئیس جمهوری از بازی ایران برابر آرژانتین گفت: من فقط حس می کنم که وظیفه بسیار بزرگی بر عهده من است. صحبت های رئیس جمهور باعث تشویق بنده خواهد شد تا با انگیزه بیشتر به کار خودم ادامه دهم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در ادامه صحبت هایش درباره سال نو ایرانیان گفت: در روزهای خاصی به سر می بریم. روزهای آخر سال است. به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور محترم و مردم ایران تبریک می گویم. این روزها امید در بین ایرانیان موج می زند. انشاالله که سال 95 برای شما بسیار خوب باشد. مردم ایران لیاقت گرفتن هدیه و عیدی را دارند. انشاالله ما بتوانیم این هدیه را به آنها بدهیم.

سرمربی تیم ملی در مورد امکانات مورد نیاز گفت: دقیقا اوضاع برعکس است. اگر تا قبل از این یک زمین مناسب نیاز داشتیم الان به 10 زمین استاندارد نیاز داریم. فرمایشات دیروز رئیس جمهور یک پیام بسیار مهم داشت. مطمئنا صحبت های رئیس جمهور درباره بازی ایران و آرژانتین هدف خاصی را به دنبال داشته و اتفاقی نبوده است. فرمایشات رئیس جمهور برای من کاملا روشن است. باید همه کارها را به بهترین شکل ادامه دهیم و پیش ببریم. از هفته آینده کار ما شروع می شود. باز هم از رئیس جمهور محترم به خاطر صحبت شان تشکر می کنم همچنین باز هم سال خوبی را برای شما آرزو می کنم.


12:59  1394/12/26





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن