تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819485445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هشدار به صاحبان بدحساب سیم کارت های اقساطی


واضح آرشیو وب فارسی:پایتخت: اپراتور اول ارتباطی کشور که از چندی پیش اقدام به فروش اقساطی سیم کارت های دائمی کرده، به خریداران این سیم کارت ها هشدار داد که پس از یکسال از خرید سیم کارت در صورت عدم فعال سازی سیم کارت مربوطه قطع خواهد شد.
به گزارش پایتخت ،طی روزهای گذشته اپراتور اول ارتباطی کشور با ارسال پیامکی به مشترکان خود اینگونه اعلام کرد که با توجه به اتمام مهلت فعال سازی بسته سیم کارت دائمی طرح بیست تا پایان اسفند ماه سال جاری و غیرقابل عودت بودن، در صورت عدم فعال سازی تاکنون، لطفا با مراجعه به دفاتر فروشگاه های همراه اول نسبت به فعال سازی اقدام فرمایید.
اما این که طرح بیست چه طرحی بوده و بر چه اساس چنین پیامی برای مشترکان ارسال شده موضوعی بود که در ذهن بسیاری مشترکان سوالاتی ایجاد کرده بود.
شرکت ارتباطات سیار در ارتباط با این موضوع به ایسنا توضیح داد: از دو سال پیش طرح بیست آغاز شده و در قالب این طرح امکانی برای خرید اقساطی سیم کارت های دائمی همراه اول در نظر گرفته شده است.
البته افراد زمان خرید این سیم کارت ها تنها قسط اول را پرداخت کرده و به مبلغ 20 هزار تومان واریز می کنند تا بقیه اقساط پس از فعال سازی سیم کارت واریز شود.
در این میان تا پیش از فعال سازی سیم کارت نیز نیازی به پرداخت اقساط آن نخواهد بود، اما برای فعال سازی این سیم کارت ها مهلتی یکساله در نظر گرفته شده است. اکنون شرکت ارتباطات سیار ...
[ مشاهده متن کامل خبر هشدار به صاحبان بدحساب سیم کارت های اقساطی در پایگاه خبری پایتخت ]

چهارشنبه ، ۲۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایتخت]
[مشاهده در: www.paytakhtpress.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن