تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حق، سنگين و تلخ است و باطل، سبك و شيرين و بسا خواهش و هوا و هوسى كه لحظه اى بيش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819882485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتایج اولیه راز مثلث برمودا


واضح آرشیو وب فارسی:اترک: به گزارش راه اترک، محققان نروژی مدعی شده اند که مثلث برمودا با کمک گاز متان کشتی ها را می بلعد.
اسپوتنیک روسیه در این خصوص نوشت، احتمال دارد که اسرار مثلث برمودا که سالهای طولانی باعث ترس و هراس دریانوردان می شود و متخصصان نمی توانند به کنه آن پی ببرند کشف شود. متخصصان نروژی حدس می زنند که مثلث برمودا به دلیل وجود چاه های پر از گاز زیر آبی کشتی ها را می بلعد.
به گزارش نشریه «مترو» بریتانیا، هم اکنون متخصصان در حال مطالعه دهانه های زیر آبی در نزدیکی سواحال نروژ هستند. آنها هنوز به مثلث برمودا نزدیک نشده اند اما معتقدند که در آنجا نیز قدرت طبیعی مشابهی عمل می کند.
 محققان دانشگاه قطب نروژ در مصاحبه با «ساندی تایمز» گفتند که دهانه های عظیم در دریای « بارنتس» منبع گازهایی هستند که فوران می کنند.
متخصصان گفتند: « دهانه ها بزرگترین جایی هستند که از آنجا گاز متان فوران می کند».
با گذار متان از جامد به گاز حجم آن چند برابر می شود. سپس این گازها به سطح آب می رسند. اکنون متخصصان امیدوارند مشخص کنند که آیا قدرت این فوران های گازی آنقدر زیاد است که بتواند کشتی را غرق کند.
نتیجه تحقیقات ...
[ مشاهده متن کامل خبر نتایج اولیه راز مثلث برمودا در پایگاه خبری تحلیلی اترک ]

چهارشنبه ، ۲۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اترک]
[مشاهده در: www.atrack.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن