تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820778154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پذیرای سرمایه گذارن ایرانی در استان چلیابینسک هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


پذیرای سرمایه گذارن ایرانی در استان چلیابینسک هستیم استان‌ها > زنجان - ایرنای زنجان نوشت :استاندار چلیابینسک گفت: پذیرای سرمایه گذاران ایرانی در این استان روسیه هستیم و در عین حال همه راه ها و پتانسیل ها برای سرمایه گذاری موفق در چلیابینسک فراهم است.

بوریس دوبروفسکی روز سه شنبه در دیدار با استاندار زنجان افزود: به مدت سه سال در تلاش بودیم تا این دیدارها در خصوص همکاری استان چلیابینسک با زنجان فراهم شود.
وی یادآورشد: برای انجام دیدارهای دوجانبه با پتانسیل های استان زنجان آشنا شدیم و با اطلاعاتی که کسب کردیم هیات همراه بر این اساس انتخاب شده اند.
استاندار چلیابینسک گفت: می توانیم در راستای ارتقا سطح علمی، فرهنگی و صنعتی هر دو استان گام هایی را برداریم.
دوبروفسکی ابراز امیدواری کرد، دیدارهای موفقی انجام شود و دیدارهای بعدی سود صنعتی را برای شهروندان استان های زنجان و چلیابینسک داشته باشد.
وی به اشاره به بخش کشاورزی در استان چلیابینسک اظهارکرد: در این بخش بازار خود را از دست داده ایم اما مشتریان این بخش همچنان وجود دارد.
استاندار چلیابینسک گفت: آمادگی داریم که در این خصوص با استان زنجان همکاری داشته باشیم و برای کشت فرا سرزمینی نیز می توانیم دو هزار هکتار زمین آماده و در اختیار ایران قرار دهیم.
دوبروفسکی با تاکید بر همکاری های گردشگری اظهارکرد: از طرف استان زنجان یک نفر برای گفت و گو با ما در این زمینه معرفی تا همکاری های بیشتری انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: استان زنجان پتانسیل های قابل توجهی برای ارتقا گردشگری دارد و فعالیت فرودگاه در این استان نیز به این ظرفیت تاثیر گذاشته است.
استاندار چلیابینسک گفت: ما آمادگی داریم تا به زودی هیاتی از استان زنجان جهت توسعه همکاری به چلیابینسک اعزام شوند.
دوبروفسکی با بیان اینکه استان چلیابینسک به لحاظ لجستیکی ارتقا یافته است، افزود: دو فرودگاه بین المللی در شهرهای چلیابینسک و مگنیتو گورسک وجود دارد و جاده ابریشم از شهرچلیابینسک عبور می کرد و البته در زمان حاضر صنعت حمل و نقل تغییر پیدا کرده و درصدد تغییر این قابلیت ها و ارتقای موقعیت ترانزیتی آن هستیم.
وی تاکید کرد: ارتقا و رونق تجاری بین استان های زنجان و چلیابینسک نیازمند گفت و گوهای دو جانبه است.
استاندار چلیابینسک گفت: در زمینه کشاورزی، ساخت و ساز، تجارت و صنعت اولین هستیم و علاوه بر این نیز در ماشین سازی و متالوژی جزو اولویت ها هستیم که در این استان پیشرفت کرده ایم.
دوبروفسکی ادامه داد: فلزات سنگین و تیره و انواع لوله هایی که در ایران از آن استفاده می شود، ما قابلیت تولید را داریم.
استاندار چلیابینسک به حجم تبادل تجاری خارجی اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر با 108 کشور دنیا در حال تبادل هستیم اما واردات از ایران به این استان کم است که باید توسط ایران ارتقا یابد.
دوبروفسکی تاکید کرد: استان زنجان به لحاظ روی پتانسیل بالایی دارد و می توانیم در این زمینه همکاری های بیشتری را داشته باشیم و حجم تبادل اقتصادی و تجاری افزایش یابد.
در این دیدار وزیر توسعه اقتصادی، کشاورزی، علوم و فناوری، معاون وزیر توسعه تجارت اقتصادی، رئیس اداره تشریفات، نماینده وزارت تجارت توسعه فناوری، مسئول توسعه تجاری استان چلیابینسک حضور داشتند.
هیات ایرانی نیز شامل معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان، مدیرکل جهاد کشاورزی، نماینده وزارت امورخارجه در این استان، رئیس دانشگاه زنجان، رئیس اتاق بازرگانی و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت این استان بودند.

کلید واژه ها: استان زنجان - زنجان - ایران و روسیه - روسیه -




سه شنبه 25 اسفند 1394 - 17:51:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن