تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820111866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهراوه شریفی نیا: هرشب خواب زندگی کیمیا را می دیدم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: من عاشق نقش های سختم. دوست دارم فیلمنامه طوری باشد که دلم برای فیلمبرداری هر سکانس بلرزد و جای کاراکتری که ایفای نقشش را به عهده دارم، زندگی کنم. کیمیا واقعا این خصوصیت را داشت.
به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم ، مهراوه در کنار بازیگری که به نظر می رسید خواسته یا ناخواسته بخشی از سرنوشت اوست، به موسیقی هم علاقه نشان داد و در این رشته نیز تحصیل کرد، اما بازیگری همچنان بخش جدایی ناپذیر زندگی او ماند.
در کارنامه حرفه ای مهراوه گستره وسیعی از فیلم ها و سریال های تلویزیونی دیده می شود؛ فیلم هایی مانند زیر پوست شهر، اخراجی ها 2، یک عاشقانه ساده و قصه ها و سریال هایی چون امام علی(ع)، شبحی در تاریکی، ساعت شنی، روز حسرت، آشپزباشی، خداحافظ بچه و البته سریال های معمای شاه و کیمیا که جزو مهم ترین سریال های تلویزیون در سال 1394 هستند.
سالی که ته مانده آخرین روزهایش بسرعت سپری می شود، بیشتر از هر چیز تحت تاثیر سریال کیمیا، به یک سال متفاوت برای مهراوه بدل شد.
کیمیا، یک اتفاق در تلویزیون بود؛ اولین سریال بلند تلویزیون با بیش از صد قسمت که بازخوردهای متعدد داشت و سبب شد دست کم تا مدتی مردم مهراوه شریفی نیا را کیمیا خطاب کنند و او از زیر سایه پدری چون محمدرضا شریفی نیا و مادری چون آزیتا حاجیان، به استقلال برسد.
طبیعی است در چنین شرایطی گفت وگو با مهراوه شریفی ...
[ مشاهده متن کامل خبر مهراوه شریفی نیا: هرشب خواب زندگی کیمیا را می دیدم در خبرگزاری تسنیم ]

سه شنبه ، ۲۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن