تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819456779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهانه جویی جمهوری خواهان از آزمایش موشکی ایران


واضح آرشیو وب فارسی:دیپلماسی ایرانی: مقامات دولت اوباما بر روی این موضوع تاکید می کنند که برنامه موشک بالستیک خارج از حیطه توافق هسته ای است.
نویسنده : کریستینا وونگ
دیپلماسی ایرانی : آزمایش موشک بالستیک توسط ایران موجب مطرح شدن مجدد بحث ها درباره اعمال تحریم علیه ایران و فشار جدید به دولت اوباما شد. جمهوری خواهان و تعدادی از دموکرات ها از جمله هیلاری کلینتون، خواستار پاسخی قاطع به آزمایش موشک بالستیک توسط ایران شده اند.
قانونگذاران آمریکایی به طور ویژه بر روی روز دوم رزمایش که ایران موشک هایی با نوشته ای به زبان عبری با این مضمون که «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» آزمایش کرد، تمرکز کرده اند.
جمهوری خواهان می گویند این آزمایش نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت ملل متحد است که در آن هرگونه آزمایش موشک هایی که قادر به حمل کلاهک اتمی هستند برای ایران ممنوع شده بود. ایران این قضیه را انکار می کند.
قانونگذاران جمهوری خواه می گویند ایران با این آزمایش موشکی نشان داد که برای پایبند بودن به توافق هسته ای نمی تواند مورد اعتماد قرار بگیرد. آنها دولت اوباما را به خاطر این که تحریم های هسته ای علیه این کشور را لغو کرد، مورد انتقاد قرار می دهند.
سناتور تام کاتن (جمهوری خواه از آرکانزاس) می گوید: «آزمایش موشک بالستیک همانند ...
[ مشاهده متن کامل خبر بهانه جویی جمهوری خواهان از آزمایش موشکی ایران در دیپلماسی ایرانی ]

سه شنبه ، ۲۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دیپلماسی ایرانی]
[مشاهده در: www.irdiplomacy.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن