تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819517706




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی مدرسه ویژه بانوان مسلمان در فیجی


واضح آرشیو وب فارسی:شیعه نیوز: یک مدرسه اسلامی جدید برای بانوان کشور فیجی در کورونیویا ناسورا تاسیس شد. این مدرسه اسلامی بر روی آموزه های اسلامی و آموزش عربی و قرآن کریم تاکید دارد.
به گزارش «شیعه نیوز»، یک مدرسه اسلامی جدید برای بانوان کشور فیجی در کورونیویا ناسورا تاسیس شد. این مدرسه اسلامی بر روی آموزه های اسلامی و آموزش عربی و قرآن کریم تاکید دارد.
کلاس های این مدرسه پیش از این در 15 سال گذشته در مسجد توراک در سووا برگزار می شدند اما به دلیل افزایش جمعیت دانش پژوهان زن در این منطقه مجبور به برگزاری کلاس ها در مدرسه اسلامی جدید شدند.
مسئولان امر اعلام کرده اند که ایجاد این مدرسه تنها به هدف آموزش و یادگیری قرآن و آموزه های اسلامی برای دختران است.
مدیر این مدرسه گفت: ما مدارس اسلامی زیادی در این منطقه در سووا، لاباسا، لاتوکا، سابتو و نادی داریم که همگی آن ها مختص آموزش های اسلامی برای پسران هستند و متاسفانه تا کنون هیچ مدرسه ای برای دختران و آموزش علوم اسلامی به آن ها وجود ندارد. به همین دلیل ما تصور می کنیم که آموزش اسلامی برای بانوان نیز واجد اهمیت است.
وی افزود: فارغ التحصیلان این مدرسه اسلامی قادر به خواندن و درک زبان عربی خواهند بود و در کنار دروس اسلامی به آن ها آموزش های آشپزی، دوخت و دوز و گلدوزی نیز داده خواهد شد.
محمد افضل خان، سازنده این مدرسه ...
[ مشاهده متن کامل خبر راه اندازی مدرسه ویژه بانوان مسلمان در فیجی در سایت خبری تحلیلی شیعه نیوز ]

سه شنبه ، ۲۵اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شیعه نیوز]
[مشاهده در: www.shia-news.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن