تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819442260




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بانک توسعه تعاون یک ماه پس از برجام به سوئیفت متصل شد


واضح آرشیو وب فارسی:اکوفارس: اکوفارس: مدیر اموربین الملل از اتصال بانک توسعه تعاون به شبکه جهانی سوئیفت خبر داد و اظهار داشت: بانک توسعه تعاون از روز سه شنبه۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۴ (یک ماه پس از برجام) به طور رسمی به شبکه جهانی سوئیفت متصل شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی  خبرگزاری تسنیم ، صدور بیانیه لوزان و نوید رفع تحریم های بین المللی تأثیرات مثبتی در بازار پولی و شبکه بانکی کشور گذاشته و بانک های کشور آماده انجام تبادلات مالی بین المللی در سطح قبل از تحریم می شوند.
اولین هدف سوئیفت جایگزینی یک روش یکپارچه و استاندارد بین المللی برای تبادل مالی و حذف روشهای ارتباطی غیر استاندارد کاغذی و یا از طریق Telex بود. در حال حاضر بیش از 7000مؤسسه در 197کشور جهان عضو آن انجمن می باشند. در سال 2001 بیش از 1.5 بیلیون پیام از طریق سیستم سوئیفت در سطح جهان مبادله گردیده است.
با بالا گرفتن اختلاف نظرهای بین المللی در خصوص مسائل هسته ای کشور، روز شنبه 27 اسفند 1390 در پایان ساعت اداری رسمی کشور سیستم سوئیفت بانک مرکزی ایران در راستای تحریم های اروپایی قطع شد. هر چند تحریم ها مراودات بین المللی بانکهای ایرانی را متوقف نکرد، اما با این وجود هزینه های زیادی بر عملیات ارزی و بانکی کل سیستم بانکی کشور تحمیل شد.
*بانک توسعه تعاون به شبکه جهانی سوئیفت متصل شد
اما پس از صدور بیانیه لوزان قرار شد که این تحریم ها رفع شود. فیاض قائد، مدیر ...
[ مشاهده متن کامل خبر بانک توسعه تعاون یک ماه پس از برجام به سوئیفت متصل شد در پایگاه خبری تحلیلی صنعت و اقتصاد ایران ]

دوشنبه ، ۲۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اکوفارس]
[مشاهده در: www.ecofars.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن