تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820043745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور دسته های عزادار در حرم مطهر عباسی به مناسبت ایام فاطمیه


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه بین الملل: هم زمان با ایام شهادت جانسوز بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهراء(سلام الله علیها)، آستان مقدس عباسی شاهد ورود هیئت ها و دسته های عزاداری به صحن مطهر حضرت عباس(ع) بود.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری الکفیل، هیئت های عزادار همانند هر سال با حضور در حرمین مطهر حسینی و عباسی ضمن برپائی مراسم عزاداری، این مصیبت را به امام حسین و حضرت عباس علیهما السلام تسلیت گفتند.
آستان مقدس عباسی نیز به مناسبت ایام عزاداری حضرت زهراء (سلام الله علیها) توان خود را برای فراهم نمودن شرایط مناسب برای عزاداری این هیئت ها و دسته های عزادار فراهم کرد. در این راستا چند منبر در اطراف صحن مطهر جهت سخنرانی وعاظ و مداحی مداحان اهل بیت با امکانات صوتی مناسب در اختیار هیئت ها قرار داده شد.
آستان مقدس عباسی همانند همه مناسبت های ولادت و شهادت اهل بیت(علیهم السلام)، به این مناسبت برنامه های ویژه ای با مضمون معرفی مصائب این بانوی بزرگوار تدارک دید.
به این مناسبت صحنین مطهر حسینی و عباسی سیاه پوش شدند.
برگزاری جشنواره فاطمی
خبر دیگر این که، همزمان با ایام سوگواری حضرت زهراء سلام الله علیها، جشنواره فاطمی از سوی انجمن فرهنگی الغدیر و با همکاری آستان مقدس عباسی برگزار شد.




سالن اجتماعات امام حسن مجتبی(علیه السلام ) در حرم مطهر عباسی شاهد ...
[ مشاهده متن کامل خبر حضور دسته های عزادار در حرم مطهر عباسی به مناسبت ایام فاطمیه در خبرگزاری قرآنی ایران ]
حضور دسته های عزادار در حرم مطهر عباسی به مناسبت ایام فاطمیه






دوشنبه ، ۲۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن