تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیدان: اینگونه به جایی نخواهیم رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: زیدان: اینگونه به جایی نخواهیم رسید
رئال مادرید امشب در دیداری دشوار و در شرایطی که نیمه دوم اسفباری را به نمایش گذاشت، موفق شد به لطف گل دقیقه 90 کاسیمیرو برابر لاس پالماس به برتری 2-1 دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها که نیمه اول را با اندوخته یک گل به رختکن رفته بودند، نیمه دوم تحت تاثیر بازی خوب لاس پالماس قرار گرفتند. آنها دقیقه 88 گل تساوی را دریافت کردند اما کمتر از دو دقیقه بعد کاسیمیرو فرشته نجات شد و رئال را از یک تساوی تلخ نجات داد.

زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:" بخاطر نمایش نیمه دوممان نگرانم. با این حال مهم کسب سه امتیاز بود. فردا باید فیلم بازی را ببینم. تکرار می کنم که بسیار نگران شکل بازی خودمان در نیمه دوم هستم. توجه ما به لیگ قهرمانان نیست. بازیکنان می دانند که باید روی لالیگا هم تمرکز کنند.

اگر می خواهیم به کسب یک جام در این فصل امیدوار باشیم، باید بهتر از اینها بازی کنیم. واضح است که اینگونه به هیچ جا نمی رسیم. اگر بخواهیم مثل نیمه دوم این بازی ظاهر شویم، نباید به فتح جام در این فصل امیدوار باشیم. اطمینان دارم که امشب می توانستیم بسیار بهتر بازی کنیم.

لاس پالماس عالی بود و ما را بسیار به دردسر انداخت. توپ های زیادی را از دست دادیم. با این حال فکر نمی کنم نتیجه بازی غیرعادلانه بوده باشد. بیشتر این شکل بازیمان بود که نگرانم کرده است."



01:18  1394/12/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن