تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819677366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داستان قتل یک دوست در نمایش «زخم»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم ، نمایش «زخم» به نویسندگی بهنام کشت زاده و کارگردانی محمدرضا خردمند از 15 اسفند در پلاتو مجتمع سینمایی دزفول روی صحنه رفته است.
این نمایش روایت فردی ست که در پی قتل دوست خود مدت 15 سال است که به زندان افتاده و هر روز اتفاقات زندگی و مسائلی که منجر به قتل شده را مرور می کند تا زمان اعدام اش فرا می رسد.
بهنام کشت زاده به عنوان بازیگر در این اثر حضور دارد و مهدی شریفی مشاور هنری، سروش مداح مدیر گروه، علی رضا خداداد دراماتوژ، ایزد ایراونی بازیگردان، علی رضا ملهمی طراح صحنه و گریم، محمدامین فتح اله گندمی طراح نور و منشی صحنه، فاطمه افتخاری طراح و دوخت لباس و امید حاجی زاده مسئول فنی این نمایش هستند.
نمایش «زخم» کاری از گروه نمایشی قاب کوچک است که با همکاری دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول آماده اجرا گردیده است. علاقه مندان جهت رزرو بلیت نمایش «زخم» می توانند با شماره 09167590538 تماس بگیرند.
نمایش «زخم» تا 28 اسفند ماه هر روز ساعت 20:30 در پلاتو مجتمع سینمایی دزفول روی صحنه می رود.
انتهای پ
[ مشاهده متن کامل خبر داستان قتل یک دوست در نمایش «زخم» در خبرگزاری تسنیم ]
داستان قتل یک دوست در نمایش «زخم»






دوشنبه ، ۲۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن