تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819551451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت امنیت روانی مردم با هک تلگرام


واضح آرشیو وب فارسی:صابرنیوز: با رشد محبوبیت تلگرام در میان مردم، بازار کلاه برداری برای این اپلیکیشن پیام رسان نیز داغ شده و فروشندگان جعلی نرم افزار "هک تلگرام" علاوه بر دزدی پول؛ اعتماد و امنیت روانی مردم را نیز به سرقت می برند .
به گزارش صابرنیوز ، این روزها که تلگرام به محبوترین اپلیکیشن پیام رسان در گوشی های موبایل برای کاربران ایرانی مبدل شده و افراد زیادی در کشورمان مشغول استفاده از این برنامه هستند، تبلیغاتی با عنوان «هک واقعی تلگرام» در فضای مجازی دیده می شود که در آن ادعا شده تنها با داشتن شماره افراد و بدون نیاز به نصب در گوشی طرف مقابل و کد فعال سازی، می توانید به پیام های افراد دست پیدا کنید.

محتوای این تبلیغات شامل وعده هایی نظیر «با استفاده از این برنامه می توانید به صورت مخفیانه و بدون فهمیدن شخص، پیام های دریافتی و ارسالی او را مشاهده کنید؛ چه پیام هایی روی گوشی همسرتان دریافت و ارسال شده و نمی دانید!؟» و یا «اگر به کسی شک داری به دردت می خوره! به نامزدت شک داری!؟ به رفیقات چطور!؟» و همچنین «فرزندانتان را مدیریت کنید! به راحتی و در چند ثانیه اطلاعات لازم را به دست آورید!» است و در قبال دریافت این برنامه از افراد متقاضی هزینه به نسبت کمی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی دریافت می کنند.


با خرید نرم افزار مذکور علاوه بر اینکه هیچ گاه خریدار به هدفش نمی رسد، حتی به گفته کارشناسان امنیت ...
[ مشاهده متن کامل خبر سرقت امنیت روانی مردم با هک تلگرام در پایگاه خبری تحلیلی صابر ]

شنبه ، ۲۲اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: صابرنیوز]
[مشاهده در: www.sabernews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن