تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805330908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مکتب حضرت فاطمه(س) مقاوت در برابر انحراف از ولایت در جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مکتب حضرت فاطمه(س) مقاوت در برابر انحراف از ولایت در جامعه است نماینده ولی فقیه در لرستان وامام جمعه خرم آباد گفت: در سیره حضرت فاطمه (س) ابعاد سیاسی، اجتماعی، معنوی وعبادی فراوانی دیده شده که همگی برای جلوگیری از انحراف در برابر ولایت در جامعه بودند.
۱۳۹۴ شنبه ۲۲ اسفند ساعت 11:40

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا ازلرستان ،آیت الله سید احمد میر عمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(ص) وایام فاطمیه اظهار داشت: مکتب حضرت فاطمه (س) اعتراض به غاصبان وظالمان ونشانه ای از کوتاه نیامدن آن حضرت از ولایت وامامت وپیروی ازراه اهل بیت پیامبر بوده وتا زمان ظهور امام زمان (عج) این راه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: حضرت فاطمه با روشنگری وآگاهی بخشی راه رسیدن وسعدات حقیقی انسان ها را راه دفاع وپیروی از ولایت وامامت دانسته و برای هدایت مردم به این راه در تمام مراحل زندگی خود کوتاه نیامد.
خطیب نمازجمعه شهرستان خرم آباد با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید به دستور امام خمینی (ره) در فرمان 10 ماده ای در سال 1358 بیان کرد: فکر رسیدگی به خانواده شهدا از همان زمان پیروزی انقلاب در ذهن بنیانگذار انقلاب وجود داشته و در این راستان این روز را به عنوان روز شهید وشهادت نام گذاری شدهاست.
وی اظهار کرد: خدمت به خانواده شهدا وایثارگران از پربرکت ترین کارها و بنیاد شهید زا مقدس ترین بنیادهای انقلاب اسلامی است.
آیت الله میر عمادی اضافه کرد:شهادت بالاترین نقطه کمال وارزش است وزنده نگهداشتن یاد ونام شهدا زنده نگهداشتن تمام خوبی ها وارزش های جامعه است.
وی افزود: دشمنان انقلاب نسبت به خانواده شهدا وایثارگران حساس بوده و سعی در کمرنگ کردن واز بین بردن این ارزش ها هستند.
خطیب نماز جمعه خرم آباد یاد آورشد شد کار ساماندهی قبور شهدا طرحی بسیار گرانبها بوده ومسئولان باید برای اتمام این طرح تلاش خود را بنمایند زیرا قبور شهدا مکانی برای آرامش انسان ها است.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به 24 اسفند سالروز بمب گذاری در نماز جمعه تهران بیان داشت: در این رور با توجه به تهدید قبلی از سوی منافقین مبنی بر بمب گذاری در نماز جمعه تهران مردم بیشتر از هفته های گذاشته حضور پیدا کرده ومقام معظم رهبری نیز با صلابت اقدام به ایراد خطبه نمودند.
آیت الله میر عمادی گفت: در آن بمب گذاری عده ای از نمازگذاران به شهدات رسیده ولی مقام معظم رهبری خطبه ها را قطع نکرده ونماز جمعه برگزار نمدند واز رسیدن به هدف بمب گذاران که تعطیلی این فریضه عبادی وسیاسی بدو جلوگیری کردند.
وی با اشاره به 26 اسفند سالروز رحلت یادگار امام خمینی (ره) افزود:سید احمد خمینی به عنوان استوانه وامین نظام ویار ویاور امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری بوده ودر تمام طول زندگی پر برکت خود هیچ گاه از مسیر ولایت ورهبیر منحرف نشد.
امام جمعه شهرستان خرم آباد اظهار داشت: سید احمد خمینی اعتقاد، ایمان وارادت خاصی به رهبری داشته ولایت سبب جاودانگی انقلاب می دانستند وما نیز باید باد وراه این عزیزان را ادامه دهیم.
وی همچنین با اشاره به رزمایش موشکی سپاه در هفته گذشته بیان کرد: ایران با برگزاری این رزمایش علاوه برنشان دادن توان موشکی نیروی نظامی ایران باعث ترسیدن استکبار جهانی وصهیونیسم جهانی انداخت.
آیت الله میرعمادی گفت:ایران با انجام این رزمایش به جهانیان نشان داد که این توان موشکی در زمان تحریم به دست آمده وسپاه در دوران تحریم از سوی استکبار جهانی پرچم موشکی جهان را به دست گرفته ودر صورت بروز هرکار احمقانه ای از سوی این کسورها با این توان موشکی بالا جواب آنها را خواهد داد.
وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از آغاز عملیات اجرایی طرح هایی با عمر بالای 10 تا 15 سال اظهار کرد: کارخانه سیمان خرم آباد، هتل صخره ای، از جمله طرح های نیمه کارهایی هستند که از تسهیلات دولتی استفاده کرده ورها شده اند.
نماینده ولی فقیه در لرستان وامام جمعه شهرستان خرم آباد افزود: مسئولان با توجه یه مشکلات بیکاری در استان برای به پابان رساندن این طرح ها تمام تلاش خود را به کار گیرند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن