تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):پشیمانی از گناه برای توبه کافی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818792768




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انریکه: جدی ترین رقیب ما اتلتیکو است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
انریکه: جدی ترین رقیب ما اتلتیکو است




سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اعلام کرد تنها تیمی که می‌تواند تهدیدی جدی برای تیمش در راه رسیدن به قهرمانی لالیگا در این فصل باشد، تیم دوم شهر مادرید است نه کهکشانی‌ها.





خبرگزاری میزان: تیم فوتبال بارسلونا در حالی عصر امروز (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌و‌نهم لالیگا پذیرای ختافه است که با هشت امتیاز برتری نسبت به اتلتیکومادرید و 12 امتیاز اختلاف نسبت به رئال‌مادرید صدرنشین این رقابت‌هاست.

با توجه به اینکه تنها 10 بازی تا پایان فصل جاری این رقابت‌ها باقی مانده به نظر نمی‌رسد دو تیم شهر مادرید بتوانند به آبی‌و‌اناری پوشان کاتالونیا که در وضعیت خوبی به سر می‌برند، برسند.

لوئیس انریکه با حضور در کنفرانس خبری گفت: نزدیکترین و جدی‌ترین رقیب ما اتلتیکومادرید است که دوم است نه رئال‌مادریدی که در جایگاه سوم جای دارد. ما حاشیه امنیت خوبی در صدر جدول داریم ولی هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است.

وی ادامه داد: شما به بوندس‌لیگای آلمان نگاه کنید، بایرن‌مونیخ در تمام طول فصل با اختلاف صدرنشین بود ولی اگر دیدار اخیرش را به دورتموند می‌باخت، فاصله دو تیم در صدر جدول به دو امتیاز کاهش پیدا می‌کرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد بازی تیمش مقابل ختافه تصریح کرد: ختافه در شرایط بدی به سر می‌برد و به همین خاطر برای گرفتن امتیاز به نیوکمپ می‌آید. بنابراین آزمون دیگری در انتظار ماست. بارسلونا باید در این بازی، توپ و میدان را در اختیار داشته باشد، در کنارش خوب دفاع کند و فوتبال خلاقانه‌ای را ارائه دهد.

سرمربی کاتالان‌ها در پایان به تمجید از شاگردانش پرداخت و گفت: اگر از سال قبل بهتر نباشیم، در همان سطح هستیم.






تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن