تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):عاجزترین مردم کسی است که نتواند دعا کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819370602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پديده، پله تداوم صدرنشيني استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پديده، پله تداوم صدرنشيني استقلال
استقلال اين فرصت را دارد تا در آخرين هفته فوتبالي ايران پيش از آغاز سال نو صدرنشيني‌اش را در جدول رده بندي تثبيت كند.
نویسنده : شيوا نوروزي 


استقلال اين فرصت را دارد تا در آخرين هفته فوتبالي ايران پيش از آغاز سال نو صدرنشيني‌اش را در جدول رده بندي تثبيت كند. هفته بيست و سوم ليگ برتر در حالي امروز و فردا برگزار مي‌شود كه آبي‌هاي تهران و خوزستان همچنان رقابت شانه به شانه‌اي دارند. از طرفي شاگردان برانكو اگر همچنان به قهرماني فكر مي‌كنند در مصاف با صبا حق از دست دادن امتياز ندارند.
  
استقلال – پديده 17:30
آبي‌ها از تيمي پذيرايي مي‌كنند كه در بازي رفت از تساوي يك – يك رضايت داشت. اما امروز استقلال براي آنكه همچنان به صدرنشيني‌اش در ليگ ادامه دهد بايد از سد مهمان مشهدي خود بگذرد. شاگردان مظلومي تا به اينجاي كار 42 امتياز كسب كرده‌اند و تنها با يك امتياز اختلاف نسبت به همنام خوزستاني‌شان جايگاه اول را در اختيار گرفته‌اند. هرچند كه بيشتر بردهاي اين تيم با حداقل گل دشت شده اما استقلال با همين نتايج توانسته خود را به عنوان مدعي اصلي قهرماني معرفي كند. مظلومي تاكنون با استقلال سه بار با پديده روبه رو شده كه هر سه بازي با نتيجه تساوي به پايان رسيده. به همين دليل است كه سرمربي استقلال در كنفرانس خبري‌اش ابراز اميدواري كرد در اين بازي بازيكنانش طلسم‌شكني كنند: «چاره‌اي جز پيروزي نداريم و تمام تلاش ما روي بازي تهاجمي و كسب سه امتياز است. مي‌دانيم پديده تيم خطرناكي است و نبايد آنها را دست كم گرفت. با كمك هواداران مي‌توانيم پيروز شويم و عيدي خوبي به هواداران بدهيم. استقلال هستيم و از ميزباني استفاده مي‌كنيم.» استقلال دو بازي گذشته خود را با برد پشت سرگذاشته و هواداران اين تيم منتظر سومين پيروزي متوالي هستند. تيم ميهمان بر خلاف ميزبان در دو بازي قبلي خود متوقف شده. پديده فعلاً در جايگاه دهم است و در صورت شكست احتمال دارد جايگاهش را به سپاهان رده يازدهمي بدهد. ناصحي و آل نعمه محرومان و معين عباسيان، علي مرداني و ميلاد غريبي مصدومان پديده در اين بازي هستند. رضا مهاجري سرمربي اين تيم پيش از بازي براي استقلال خط و نشان كشيد: «ما براي هر بازي استراتژي خودمان را داريم. ما هروقت تمركز لازم را داشته‌ايم، يك فوتبال قابل قبول را ارائه داده‌ايم و اميدوارم مقابل استقلال يك حريف گردن كلفت باشيم.»
  
ملوان – استقلال خوزستان 16:00
احمدزاده جانشين استيلي شده و ملوانان با آمدن مربي بومي اميدوارند از روزهاي بحراني فاصله بگيرند. قوهاي سفيد از ابتداي فصل عملكرد ضعيفي داشته‌اند و يكي از گزينه‌هاي سقوط محسوب مي‌شوند. هرچند كه اين تيم فعلاً در رده سيزدهم قرار دارد اما در صورتي كه هرچه زودتر تغييري در بازي‌هاي ملوان رخ ندهد باز هم به منطقه سقوط نزديك مي‌شوند. حريف امروز آنها تيم ويسي است. استقلال خوزستان جز پيروزي به چيز ديگري فكر نمي‌كند تا در صورت غفلت صدرنشين به رده اول صعود كند. در ساير بازي‌هاي امروز سياه جامگان در خانه از سپاهاني پذيرايي مي‌كند كه همچنان بحران زده است، تراكتور در تبريز به مصاف فولاد مي‌رود، نفت تهران با گسترش فولاد ديدار مي‌كند و ذوب آهن در فولاد شهر با سايپا مصاف مي‌دهد.
  
صبا – پرسپوليس؛ فردا 16:00
رويارويي برانكو و دايي حساسيت را به اوج خود مي‌رساند. سرخپوشان در آخرين بازي خود در مصاف با تراكتورسازان فقط يك امتياز به دست آورند و همين مسئله سبب شد تا پرسپوليس به رده چهارم سقوط كند. اين دومين تساوي متوالي قرمزها در هفته‌هاي اخير بود. در حالي كه برانكو به هواداران قول قهرماني داده قرمزها در مقابل صبا محكوم به پيروزي هستند. در حال حاضر ذوب با يك امتياز بيشتر سوم جدول است و سرخپوشان هم 36 امتيازي هستند. در بازي رفت پرسپوليس در دقايق پاياني كار را به تساوي كشاند و از شكست گريخت. محسن بنگر و رامين رضاييان محرومان تيم برانكو در اين ديدار هستند. در سوي ديگر صبا تيم علي دايي نيز وضعيت مطلوبي ندارد. صباي قم از هفته شانزدهم به بعد طعم برد را نچشيده و با 31 امتياز نهم جدول است. شهريار هنوز نتوانسته انتظارات مديران صبا را برآورده كند. با اين حال مصاف شاگرد و استاد به هر دو تيم انگيزه داده است. از يك سو قمي‌ها پس از هفته‌ها منتظر پيروزي هستند و از سوي ديگر سرخپوشان هم براي باقي ماندن در كورس قهرماني فرصت اشتباه ندارند. آخرين بازي اين هفته را هم استقلال اهواز و راه آهن قعرنشينان ليگ فردا برگزار مي‌كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن