تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819453977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفر روحانی به یزد آبروی مدعیان آزادی بیان را برد


واضح آرشیو وب فارسی:دانا: عموم مردم شاید از پشت پرده ها، چینش سخنرانان، عدم صدور مجوز برای خبرنگاران منتقد و ... بی خبر باشند. اما هزینه های هنگفت برای پر کردن محوطه سخنرانی روحانی که در تبلیغات متجلی شد، اعزام اتوبوسی از شهرستان ها، تعطیل کردن مدارس، افتتاح پروژه ها از طریق ویدئو کنفرانس و امتناع از حضور در جمع مردم و شنیدن درد دلشان، پرداختن به مسائل حزبی و جناحی به جای تدبیر در امور اقتصادی و تجلی خوی اشرافی برای مردم مثل آفتاب تابان قابل لمس بود.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل ازیزد رسا ؛ 17 اسفند روحانی سفری یک روزه به یزد داشت. البته این سفر تقریباً 12 ساعت بیشتر طول نکشید.
تقریبا تبلیغات برای این سفر چند ساعته یک هفته قبل «کلید» خورد. یک ستاد که اصرار عجیبی داشت مردمی است( اما بعدا در بیانیه ای که از روی دستپاچگی منتشر کرد مشخص شد در منزل دکتر عارف مستقر است) کل شهر یزد را بنر باران کرد.
به هر ترتیب رئیس جمهور به یزد آمد و جز یک مورد سخنرانی در جمع استقبال کنندگان ( که آن هم یک طرفه بود) هیچ ملاقاتی با عموم مردم انجام نداد. تمام جلسات با افرادی دستچین شده آن هم با سوالات و متونی از پیش تعیین شده و یک دست انجام شد.
اگر بنا بر این بود که رئیس دولت و اعضای کابینه وی صرفاً با مسئولین و طرفداران خود خوش و بش کنند بهتر نبود از این سفر جلوگیری می شد؟ این سفر به جز آمدن رئیس جمهور محترم و همراهانش با سه فروند هواپیما به یزد و مشتی وعده ووعید (که معلوم نیست به سرنوشت همان وعده صد روزه دچار شود یا نه) چه ثمره ای برای مشکلات مردم یزد، کارگران بیکار و صنایع تعطیل شده داشت؟
مسئولین یزدی که اکنون معروف به مسئولین ...
[ مشاهده متن کامل خبر سفر روحانی به یزد آبروی مدعیان آزادی بیان را برد در شبکه اطلاع رسانی دانا ]
سفر روحانی به یزد آبروی مدعیان آزادی بیان را برد






جمعه ، ۲۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دانا]
[مشاهده در: www.dana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن