تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803184518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گودرزی: تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی دولت قبل ده‌ها سال طول می‌کشد/ ورود سرمایه‌گذاران تنها چاره‌کار


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


گودرزی: تکمیل پروژه‌های عمرانی ورزشی دولت قبل ده‌ها سال طول می‌کشد/ ورود سرمایه‌گذاران تنها چاره‌کار استان‌ها > البرز - وزیر ورزش و جوانان گفت: با وضعیت اعتبارات کنونی تکمیل پروژه‌های عمرانی ده‌ها سال به طول می‌انجامد.

توحید وانشانی؛ خبرآنلاین البرز، محمود گودرزی  در همایش توسعه سوارکاری، چوگان و صنعت اسب استان البرز که در سالن همایش‌های میلاد برگزار شد، بابیان اینکه اعتباری عمرانی ورزش در سال جاری تنها 200 میلیارد تومان بود، اظهار داشت: این در شرایطی است که در زمان شروع به کار دولت یازدهم تعداد چهار هزار و 150 پروژه بزرگ و کوچک عمرانی ورزشی به‌صورت ناتمام وجود داشت.
وی اجرای بسیاری از این پروژه‌ها را غیرقابل‌توجیه دانست و افزود: کلنگ این پروژه‌ها در شرایطی به زمین زده‌شده است که می‌توان گفت برخی از آن‌ها توجیه نداشته و بدون کارشناسی اجراشده‌اند.
گودرزی در ادامه بابیان اینکه دولت یازدهم با مشکلات زیادی دولت را تحویل گرفت، اظهار داشت: دولت‌های کشورهای توسعه‌یافته با درآمدهای بالا به دنبال استفاده از توانمندی‌ها و ثروتمند مردم به‌منظور خدمت بهتر به جامعه هستند، لذا بخش خصوصی در کشورهای توسعه‌یافته در این عرصه بسیار قدرتمند هستند.
وی در ادامه به تشریح دلایل توسعه بخش خصوصی در کشورهای توسعه‌یافته پرداخت و گفت: آزادسازی فعالیت بخش خصوصی و تسهیل در اجرای امور این بخش ازجمله اقداماتی است که کشورهای توسعه‌یافته برای تقویت بخش خصوصی به آن پرداخته‌اند.
وزیر ورزش و جوانان بابیان اینکه دولت یازدهم به دنبال واگذاری امور کشور به مردم است، گفت: مردم در راستای رفع مشکلات اقتصادی و توسعه این بخش می‌توانند بسیار اثرگذار باشند.
گودرزی در ادامه به تشریح وضعیت ورزش استان البرز پرداخت و گفت: در زمان آغاز به کار دولت یازدهم استان البرز ازنظر سرانه زیرساخت‌های ورزشی دارای رتبه آخر بعد از استان تهران بود و این در شرایطی است که سرانه ورزشی در برخی استان‌های کوچک کشور بیش از یک و نیم متر بود.
وی یادآور شد: طی دو سال گذشته سرانه ورزشی استان البرز از 30 سانتی‌متر به 41 سانتی‌متر افزایش‌یافته است که با توجه به مشکلات مالی موجود در نوع خود بسیار قابل‌تحسین است.
گودرزی در ادامه ورزش را یکی از هنجار اجتماعی بیان کرد و گفت: با توسعه ورزش می‌تواند در کاهش بیماری‌ها و مراجعه‌کنندگان به بیمارستان‌ها همچنین کاهش جرائم و مراجعه‌کنندگان به زندان‌ها بسیار اثرگذار باشد که ازاین‌رو باید به ورزش توجه ویژه‌ای صورت گیرد.
وی در ادامه چاره راه تکمیل هرچه سریع پروژه‌های عمرانی ورزشی ناتمام کشور را ورود خیرین و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بیان کرد و گفت: با وضعیت اعتبارات و تعداد پروژه‌های ورزشی ناتمام موجود در کشور شاید ده‌ها سال برای تکمیل این پروژه‌ها زمان نیاز باشد، که در این شرایط انتظار می‌رود، بخش خصوصی و خیرین به کمک ورزش بیایند.
وزیر ورزش و جوانان سرمایه‌گذاری در ورزش را یک صدقه جاریه دانست و گفت: امروز ورزش ما همچون آموزش‌وپرورش و همچنین بهداشت و درمان نیازمند ورود خیرین و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.
وی در ادامه با اشاره سرانه تولید ناخالص داخلی در جهان اظهار داشت: جی دی پی در کشورهای دنیا 2.7 تا 3 است اما این میزان در کشور 0.5 است.
گودرزی با اشاره به ظرفیت‌های صنعت اسب در استان البرز یادآور شد: 3 درصد از تولید ناخالص استان را گردش مالی صنعت اسب شامل می‌شود که نشان از توانایی این استان در توسعه صنعت اسب است.
وی بابیان اینکه اقتصاد و صنعت ورزش اسب در استان البرز ظرفیت‌های بالایی دارد، اظهار داشت: زمینه لازم برای رشد و شکوفایی استعدادهای این بخش مهیا است و از همه افرادی که به این صنعت علاقه‌مند هستند دعوت می‌شود تا با حضور در این استان به شکوفایی این صنعت کمک دهند.



پنجشنبه 20 اسفند 1394 - 22:01:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن