تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819851821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش زنده؛ ‌ملوان 1 - استقلال خوزستان 0


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گزارش زنده؛ ‌ملوان 1 - استقلال خوزستان 0
یکی از جذاب ترین بازی های این هفته قطعا همین بازی است، جایی که ملوانان برای خروج از محوطه خطر و خوزستانی ها برای ثبیت خود در میان مدعیان، نیاز به سه امتیاز این بازی دارند.

به گزارش "ورزش سه"، ملوانی ها که روز گذشته بعد از مدت ها، حضور سرمربی را بالای سر تیم خود دیدند در این بازی برای جدا کردن خود از بین تیم های قعرنشین به دیدار خوزستانی هایی می روند که سه امتیاز این بازی برای آنها هم حیاتی است، یاران ویسی هم می خواهند خود را از تک و تای مدعیان نیندازند و به همین دلیل برای کسب سه امتیاز، امروز به بندر رفتند. 

با گزارش زنده این بازی با "ورزش سه"، همراه باشید:
هفته بیست و سوم لیگ برتر ، ساعت 16  ورزشگاه تختی انزلی
داور: حسین زرگر         کمک‌ها : محمد منصوری، یعقوب حجتی

ملوان بندرانزلی:

سیدحسین حسینی، عزت ا.. پورقاز، محمدحسین کنعانی ، محمد رضی پور، حسین ماهینی،  پژمان نوری، مازیار زارع، جلال رافخایی، محمد ستاری، صادق محرمی و سیاوش حق نظری
سرمربی: محمد احمدزاده

استقلال خوزستان:

 فرناندو ده خسوس، محمدطیبی، پیمان شیرزادی، کولیبالی، دانیال ماهینی، حکیم نصاری، میثم دورقی، فرشادسالاروند، روح الله سیف الهی، رحیم زهیوی و حسن بیت سعید
سرمربی: عبداله ویسی

دقایق حساس:

دقیقه 9 – محمد رضی پور در محوطه جریمه توانست با سرعت بالای خود، موقعیت خوبی به دست آورد اما ضربه او با دخالت مدافعان حریف به کرنر رفت.
دقیقه 15 – محمد آبشک پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه سنگین خود را با پای چپ به سوی دروازه خسوس زد اما این توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 22 – ضربه پنالتی که نصیب ملوانان شده بود را سیدجلال رافخایی به بیرون زد اتفاقی که برای ملوانان بسیار عجیب بود، رافخایی تاکنون همه پنالتی ها خود را به گل تیدیل کرده بود.
دقیقه 24 – پرتاب بلندی که روی دروازه ملوانان انجام شد با اشتباه مازیار زارع در دفع توپ، تیر دروازه ملوانان را به لرزه درآورد.


15:55  1394/12/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن