تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820594095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار خراسان رضوي: غرب در تلاش است جوامع اسلامي را از هويت خود دور سازد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار خراسان رضوي: غرب در تلاش است جوامع اسلامي را از هويت خود دور سازد
خبرگزاري فارس: معاون سياسي ـ اجتماعي استاندار خراسان رضوي با اشاره به تهاجم فرهنگي غرب گفت: غرب به طور جدي در تلاش است تا با ترويج فساد و فحشا، جوامع اسلامي را از هويت ديني خود دور سازد.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، قهرمان رشيد، چهارشنبه شب در نشست گسترش فرهنگ نهج‌البلاغه در ورزش، بر جهت‌گيري ديني و اسلامي در حوزه ورزش تاكيد كرد و گفت: تجربه ثابت كرده است كه هر ارگان و سازماني كه از قرآن و نهج البلاغه فاصله گرفته دچار انحراف شده است.
وي با بيان اينكه پاسخ بسياري از مشكلات اجتماعي در نهج البلاغه يافت مي شود، بر ضرورت توجه به رهنمودهاي نهج البلاغه در زمينه ورزش تاكيد كرد.
وي با تاكيد بر لزوم حمايت از جايگاه سازمان تربيت بدني در جامعه اظهار داشت: نهج البلاغه دستورالعملي كامل براي تمام جنبه هاي زندگي انسان از جمله ورزش است.
رشيد با بيان اينكه موفقيت كشور در گروي سلامت جسمي و روحي افراد جامعه است، بر ضرورت پرداختن به ورزش به طور جدي تاكيد كرد.
وي افزود: ورزش مي‌تواند راهگشاي بسياري از مشكلات اجتماعي باشد و جلوي بسياري از فسادها را بگيرد.
معاون سياسي ـ اجتماعي استانداري خراسان رضوي با اشاره به تلاش دست‌اندركاران سازمان تربيت بدني در جهت متعالي كردن جايگاه ورزش در كشور و توجه به آن از ديدگاه نهج البلاغه گفت: امروزه در ميادين ورزشي خلأ بزرگي در حوزه معرفتي و اخلاقي وجود دارد.
وي افزود: ضرورت جامعه ديني ما ايجاب مي كند تا به اين خلأ هاي اخلاقي در حوزه ورزش پرداخته و الگوي مناسبي براي جهانيان ايجاد كنيم.
رشيد بر الگوگيري از نهج‌البلاغه در عرصه ورزش تاكيد كرد و گفت: نهج البلاغه سرشار از مباني اخلاقي و معرفتي است.
معاون استاندار خراسان رضوي گفت: استانداري تلاش مي كند تا در مسير تقويت الگوهاي صحيح ورزشي و تعميم آن به ساير امور اجتماعي و ارتقاي وضعيت موجود گام بردارد.
انتهاي پيام/م
 پنجشنبه 23 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن