تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820138548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلوپ:فان‌خال‌یکی‌از موفق‌ترین‌مربیان‌جهان‌است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کلوپ:فان‌خال‌یکی‌از موفق‌ترین‌مربیان‌جهان‌است
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پیش از تقابل تیمش با منچستریونایتد در لیگ اروپا به تمجید از لوئیس فان‌خال، سرمربی شیاطین سرخ پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"،‌دو تیم امروز در لیگ اروپا و در دیداری بسیار حساس در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر می‌روند. منچستر در 4 تقابل اخیرش با لیورپول به پیروزی رسیده و حال سرمربی آلمانی به تمجید از رقیب خود پرداخت.
او گفت:" فکر می‌کنم دو تیم از لحاظ کیفیتی نزدیک هستند. هر دو در فرم خوبی هستیم. یونایتد بازی آخرش را باخت ولی چند هفته پیش فشار زیادی روی تیم فان‌خال و خودش بود که به خوبی از پس آن بر آمدند.ما فکر می‌کردیم که آنها مشکل خیلی بزرگی دارند ولی سه بازی بعد به کسب سهمیه نزدیک شدند. فان‌خال یکی از موفق ترین مربیان جهان است. برایش خوشحالم که توانسته شرایط را کمی تغییر دهد.در فوتبال من به دشمن اعتقادی ندارم. من هیچ مشکلی با لوئیس فان‌خال ندارم و آخرین چیزی که برایش می‌خواهم پیروزی در این بازی است."
کلوپ ادامه داد:" باید آماده باشیم ولی در فرم خوبی هستیم. منتظر این بازی بودیم. بازی بزرگی است. تنها چیزیست که در حال حاضر محسوب می‌شود. امیدوارم بزرگترین بازی در دوران حضورم در لیورپول نباشد."


13:33  1394/12/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن